Zo sta je niet op de lijst, en zo sta je op nummer 1Estatic schreef:Euhhh............................Ik hoef niet zo nodig op 1 hoor.Red Arrow schreef:Deelnemers:
01: Paul "Estatic" (9-3 LPT 2000 MapTun 1)
02: Sander Speek (SpeekTuning) (900 B234R)
03: John Siemons (Red Racing Rebel) (Fiat Uno 1.4 Turbo racing
LOL
Vermogensbank Meeting!
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Was even makkelijk ik heb de onderste aanmelder even naar boven op de lege plekken geplaatst zodat we meteen duidelijk hebben hoevel plekkies er nog vrij zijn da's alEstatic schreef:Euhhh............................Ik hoef niet zo nodig op 1 hoor.Red Arrow schreef:Deelnemers:
03: John Siemons (Red Racing Rebel) (Fiat Uno 1.4 Turbo racing
LOL
-
Bubba
- Geregistreerd lid
-
Estatic
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Uiteraard is een rollentestbank dé mogelijkheid om de ontsteking optimaal af te stellen, daar kan geen stroboscooplamp tegenop!Wouter schreef:Ik krijg steeds meer zin in zaterdag, al is het nog even de vraag hoe ik er ga komen. Ik ga morgen ontsteking en carburateur van de mini afstellen, want op dit moment loopt het motortje verschikkelijk slecht. Op de een of andere manier loopt 'ie veel te rijk met zwarte plofjes uit de uitlaat. ...
en Injectie&co, ik rijd niet mee met de stoet, ik kom wat later...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Herco en ik gaan ook nog voor de 2e keer op de testbank. We proberen zo om de 15 plekken vol te krijgen zodat de prijs voor de overige deelnemers ook lager blijft.Red Arrow schreef:Deelnemers:
03: John Siemons (Red Racing Rebel) (Fiat Uno 1.4 Turbo racing)
04: Vivian Pieters (Vyv) (900T8 - '87)
05: Erik Jan van Tongeren (Trollspeed) (9-5 2.0t Estate)
06: Eelco van der Vorm (Taaffert) (`92 900s)
07: Rocco (M91 2.1 16V LPG)
08: Edwin Bax (Red Arrow) (900T8-8
09: Fred Stieltjes (1000753) Silver Arrow 37
10: Desmond Prins (Injectie) (9000CSE 2.3i Automaat) (o.v.b. def datum en mogelijkheden tot automaat meten)
11: Herco (saab 9-5 AERO Speedparts steg 2)
12: Sander Speek (SpeekTuning) (900 B234R) 2e keer met andere software
13. Herco (dit keer met de Saab 9000 Aero)
14.
15. __________________________
Reserve lijst:
01.Dennis Stoelinga "Manic" (900s '92)
02. Bubbaman
-
Toeschouwers lijst:
1. Wouter
2. Michiel
3. Bram
4. MarkA (Subaru WRX Prodrive, tweeked by DBM and RICA Wink )
5. Red Racing Rebel
6. Edward Kommeren ?(indien op tijd)
7. Henny (aka Manx)
8. Maarten C
9. Edo
10. Spec.4
11. easy
12. RoelTholen
Ik vind het overigens jammer dat er zoveel mensen zijn die afhaken. Volgens mij moeten wij de volgende keer vooraf geld gaan innen zodat minder mensen af zullen haken.
Gezien ik ook een 2e keer met mijn auto op de bank ga, zou ik graag tussendoor wat tijd willen hebben om de andere ECU "in te leren"
Desondanks zullen we zaterdag een mooie dag krijgen! tot dan!
groeten Sander
-
Maarten
- Lid van verdienste
Waarschijnlijk kom ik ook even kijken.
Voor de personen zonder navigatiesysteem.........volg in Geldrop de borden richting Nuenen of industrieterrein De Spaarpot.
http://www.van-kronenburg.nl/route_groot.htm
Voor de personen zonder navigatiesysteem.........volg in Geldrop de borden richting Nuenen of industrieterrein De Spaarpot.
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Er blijven nu steeds minder plekken over.........Red Arrow schreef:Deelnemers:
03: John Siemons (Red Racing Rebel) (Fiat Uno 1.4 Turbo racing)
04: Vivian Pieters (Vyv) (900T8 - '87)
05: Erik Jan van Tongeren (Trollspeed) (9-5 2.0t Estate)
06: Eelco van der Vorm (Taaffert) (`92 900s)
07: Rocco (M91 2.1 16V LPG)
08: Edwin Bax (Red Arrow) (900T8-8
09: Fred Stieltjes (1000753) Silver Arrow 37
10: Desmond Prins (Injectie) (9000CSE 2.3i Automaat) (o.v.b. def datum en mogelijkheden tot automaat meten)
11: Herco (saab 9-5 AERO Speedparts steg 2)
12: Sander Speek (SpeekTuning) (900 B234R) 2e keer met andere software
13. Herco (dit keer met de Saab 9000 Aero)
14. Niels (collega van Herco en Sander gaat met zijn Volvo 240)
15.
Reserve lijst:
01.Dennis Stoelinga "Manic" (900s '92)
02. Bubbaman
-
Toeschouwers lijst:
1. Wouter
2. Michiel
3. Bram
4. MarkA (Subaru WRX Prodrive, tweeked by DBM and RICA Wink )
5. Red Racing Rebel
6. Edward Kommeren ?(indien op tijd)
7. Henny (aka Manx)
8. Maarten C
9. Edo
10. Spec.4
11. easy
12. RoelTholen
13. Christian
14. Thijs
15. Freek
Zojuist nog even collega Niels opgegeven met zijn Volvo 240 en wat toeschouwers toegevoegd
groeten Sander
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Je komt maar eventjes toch? Wil jij niet als eerste "de bank" inwijden met jouw auto erop? Zoals je ziet is er nog één plekje over.......Maarten schreef:Waarschijnlijk kom ik ook even kijken.
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
edwardk
- Geregistreerd lid
re
Ja jongens het spijt me had graag mee gewild maar heb nog het een en ander te regelen(als je thuis loopt heb je immers tijd zat), had normaal de tijd wel gehad maar heb ineens (ging heel snel) een baan sinds vorig jaar begin april thuis te hebben gelopen en ik begin maandag al.
Ging er met wat dingen die ik geregeld had van uit dat het nog wel ff zou duren zo als de vooruitzichten waren.MAAR ineens is vandaag de LAATSTE werkdag dat ik niet hoef te werken.
T'is nu ff door de zure appel heen bijten en met weer behoorlijk inkomen zijn bv de meetings in zweden fin. mogelijk, want de ww is niet veel, is dus om toekomstig Saab plezier veilig te stellen,maar toch iedereen een leuke dag gewenst.
edward///
Ging er met wat dingen die ik geregeld had van uit dat het nog wel ff zou duren zo als de vooruitzichten waren.MAAR ineens is vandaag de LAATSTE werkdag dat ik niet hoef te werken.
T'is nu ff door de zure appel heen bijten en met weer behoorlijk inkomen zijn bv de meetings in zweden fin. mogelijk, want de ww is niet veel, is dus om toekomstig Saab plezier veilig te stellen,maar toch iedereen een leuke dag gewenst.
edward///