Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

-
Injectie
- Moderator
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

bij die school bedoel je?Reub schreef:Bij de Starfighter aan de Zwartewaterallee?sander69 schreef:Mocht iemand nog een leuke locatie weten in Zwolle.... ideeen zijn welkom....
achter de schermen word druk nagedacht......
is alleen lastig parkeren met al die saab's.... ik vind de wrzv hallen, waar wel een parkeerplaats is, "te min" voor al die mooie bolides...
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Weet niet of er een school zit, of ja: is dat niet de PABO? Ik selecteerde Zwolle inclusief POI op Google Earth en toen kwam die straaljager eruit rollen.sander69 schreef: bij die school bedoel je?
is alleen lastig parkeren met al die saab's.... ik vind de wrzv hallen, waar wel een parkeerplaats is, "te min" voor al die mooie bolides...
Maar goed: we hebben misschien al wel een SAAB of 10 en je legt de lat wel erg hoog, ervanuit gaande dat de mijne ook een mooie bolide is.
Meer van praktische aard (Pinksteren): zeker als het mooi weer is, zal het op geijkte plekken wel eens hartstikke druk kunnen zijn. Het is maar net wat we willen (meeste stemmen gelden, toch?), maar waaraan moet de meetinglokatie voldoen?
Ik zeg: ruimte! Als het kan een beetje weids uitzicht. F&B kan ik desnoods zelf wel meenemen.
-
sander69
- Donateur (2x)

t is alleen geen zwolle he... het heet niet voor niets minimeet te ZWOLLE....baszwolle schreef:denk dat we station dalfsen eens moeten proberen.
goed parkeren en het monumentale station is tegenwoordig een cafe/rest. mooie omgeving (denk aan de rit van Brinky, ze kwamen er langs)
vlakbij zit kasteel Rechteren en in de achtertuin daar zit nog een mooi landhuis (oude dalfserweg richting Heino)
-
brinky
- Donateur

Zie net dat ik 11 mei nog vrij heb staan en wil me graag bij deze aanmelden.... dus wil graag komen!
Is het kartcentrum in Nijverdal misschien een ideetje om te verzamelen? Groot industrieterrein met genoeg ruimte (zeker op een zondag... pakken we een parkeerplaats voor een bedrijf dat dicht is). Tevens aanwezig: Macdonnalds, goedkope Argos pomp en natuurlijk een kartbaan.
Is het kartcentrum in Nijverdal misschien een ideetje om te verzamelen? Groot industrieterrein met genoeg ruimte (zeker op een zondag... pakken we een parkeerplaats voor een bedrijf dat dicht is). Tevens aanwezig: Macdonnalds, goedkope Argos pomp en natuurlijk een kartbaan.
-
sander69
- Donateur (2x)

t is net vol brinky....sorry....brinky schreef:Zie net dat ik 11 mei nog vrij heb staan en wil me graag bij deze aanmelden.... dus wil graag komen!
nee tuurlijk..leuk, onze grote vriend nacra93 houd de lijst bij, maarre nijverdal is alweer een stukje verder fietsen dan zwolle....