Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 28 mar, 2008 9:42

Sander joehoe weetti al wat.

bdw 11 mei is pinksteren

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 30 mar, 2008 1:51

nacra 93 schreef:Sander joehoe weetti al wat.

bdw 11 mei is pinksteren
En ook moederdag! Dus prima om ff een paar uur van biej de deure weg te zun. 8) :wink:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 06 apr, 2008 9:03

:megafon: @ de heren van het lokale comittee: is er al meer bekend over tijdstip en lokatie? 8)
Reub schreef:
nacra 93 schreef:Sander joehoe weetti al wat.

bdw 11 mei is pinksteren
En ook moederdag! Dus prima om ff een paar uur van biej de deure weg te zun. 8) :wink:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 06 apr, 2008 9:15

Nee bij gebrek aan inspiratie :lol: doe maar een voorzet, v/d Valk Wijthermerplas, Giethoorn [heb ik bootverhuurkontakten]

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 06 apr, 2008 10:07

Giethoorn is wel leuk inderdaad. We kunnen ook kijken of bij goed weer we met z'n alleen richting Giethoorn kunnen rijden, of iets dergelijks.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 06 apr, 2008 10:12

11 mei... hmmm nee toch maar niet. Zit dan weer effe op mijn favo vakantiebestemming.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » wo 09 apr, 2008 6:09

nacra 93 schreef:Nee bij gebrek aan inspiratie :lol: doe maar een voorzet, v/d Valk Wijthermerplas, Giethoorn [heb ik bootverhuurkontakten]
De Koperen Hoogte? Maakelijk te vinden. :idea:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 13 apr, 2008 11:15

Mocht iemand nog een leuke locatie weten in Zwolle.... ideeen zijn welkom....

achter de schermen word druk nagedacht......

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 13 apr, 2008 16:43

sander69 schreef:Mocht iemand nog een leuke locatie weten in Zwolle.... ideeen zijn welkom....

Bij de Starfighter aan de Zwartewaterallee?

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 13 apr, 2008 17:30

Reub schreef:
sander69 schreef:Mocht iemand nog een leuke locatie weten in Zwolle.... ideeen zijn welkom....

Bij de Starfighter aan de Zwartewaterallee?
bij die school bedoel je?

is alleen lastig parkeren met al die saab's.... ik vind de wrzv hallen, waar wel een parkeerplaats is, "te min" voor al die mooie bolides...

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 13 apr, 2008 17:34

denk dat we station dalfsen eens moeten proberen.

goed parkeren en het monumentale station is tegenwoordig een cafe/rest. mooie omgeving (denk aan de rit van Brinky, ze kwamen er langs)

vlakbij zit kasteel Rechteren en in de achtertuin daar zit nog een mooi landhuis (oude dalfserweg richting Heino)

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 13 apr, 2008 19:59

sander69 schreef: bij die school bedoel je?

is alleen lastig parkeren met al die saab's.... ik vind de wrzv hallen, waar wel een parkeerplaats is, "te min" voor al die mooie bolides...
Weet niet of er een school zit, of ja: is dat niet de PABO? Ik selecteerde Zwolle inclusief POI op Google Earth en toen kwam die straaljager eruit rollen.

Maar goed: we hebben misschien al wel een SAAB of 10 en je legt de lat wel erg hoog, ervanuit gaande dat de mijne ook een mooie bolide is. :wink: Moet ik straks de poetsguru nog te hulp gaan roepen. :shock: :shock:

Meer van praktische aard (Pinksteren): zeker als het mooi weer is, zal het op geijkte plekken wel eens hartstikke druk kunnen zijn. Het is maar net wat we willen (meeste stemmen gelden, toch?), maar waaraan moet de meetinglokatie voldoen?

Ik zeg: ruimte! Als het kan een beetje weids uitzicht. F&B kan ik desnoods zelf wel meenemen. 8) Wie biedt?

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 13 apr, 2008 20:05

baszwolle schreef:denk dat we station dalfsen eens moeten proberen.

goed parkeren en het monumentale station is tegenwoordig een cafe/rest. mooie omgeving (denk aan de rit van Brinky, ze kwamen er langs)

vlakbij zit kasteel Rechteren en in de achtertuin daar zit nog een mooi landhuis (oude dalfserweg richting Heino)
t is alleen geen zwolle he... het heet niet voor niets minimeet te ZWOLLE....

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 13 apr, 2008 20:07

Zie net dat ik 11 mei nog vrij heb staan en wil me graag bij deze aanmelden.... dus wil graag komen!

Is het kartcentrum in Nijverdal misschien een ideetje om te verzamelen? Groot industrieterrein met genoeg ruimte (zeker op een zondag... pakken we een parkeerplaats voor een bedrijf dat dicht is). Tevens aanwezig: Macdonnalds, goedkope Argos pomp en natuurlijk een kartbaan. :twisted:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 13 apr, 2008 20:15

brinky schreef:Zie net dat ik 11 mei nog vrij heb staan en wil me graag bij deze aanmelden.... dus wil graag komen!

Is het kartcentrum in Nijverdal misschien een ideetje om te verzamelen? Groot industrieterrein met genoeg ruimte (zeker op een zondag... pakken we een parkeerplaats voor een bedrijf dat dicht is). Tevens aanwezig: Macdonnalds, goedkope Argos pomp en natuurlijk een kartbaan. :twisted:
t is net vol brinky....sorry.... :wink:

nee tuurlijk..leuk, onze grote vriend nacra93 houd de lijst bij, maarre nijverdal is alweer een stukje verder fietsen dan zwolle....

Plaats reactie