Maar gaan we nou echt achteraf moeilijk doen over een euro!? Dan kun je die van mij ook wel krijgen hoor...
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Wat betreft het tonen van het geprinte kaartje... deze fungeerde naast korting bij entree ook als parkeerkaart. Zo´n parkeerkaart kost normaal 5 euro aan de kassa...
18 & 19 augustus is de oldtimer zomerbeurs in het Autotron, daarbij leek het mij leuk om weer zo´n meeting te combineren. Ik weet zelf ook nog niet of ik kan, ik kan alleen nu wel zeggen dat het weer beter zal zijn dan afgelopen 11 februari. (hoewel dat ook niet echt tegenviel ondanks de slechte voorspellingen).
18 & 19 augustus is de oldtimer zomerbeurs in het Autotron, daarbij leek het mij leuk om weer zo´n meeting te combineren. Ik weet zelf ook nog niet of ik kan, ik kan alleen nu wel zeggen dat het weer beter zal zijn dan afgelopen 11 februari. (hoewel dat ook niet echt tegenviel ondanks de slechte voorspellingen).
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Nou dan ben ik er weer bij hoor. Hogescholen en universiteiten beginnen toch pas de eerste week van september. En in augustus met de hele meute op vakantie? Ik pas ervoor, ga liever buiten het hoogseizoen om(ja ik weet dat dat niet voor iedereen mogelijk is).nelfrikandel schreef:De (school)vakantie in regio zuid is volgens mij tot 13 augustus...Maarten C schreef:Ik wil zeker geen kritiek geven, maar 18-19 augustus is wel midden in de vakantie periode volgens mij.
Maarten
Ik weet niet hoe de andere regio's zijn, maar voor ons brabo's is het geen probleem...
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

-
sb153b
- Geregistreerd lid
Margreet schreef:
Maar gaan we nou echt achteraf moeilijk doen over een euro!? Dan kun je die van mij ook wel krijgen hoor... Beetje jammer wel.
Heb voor heel wat meer dan voor een euro lol gehad
, die euro hoef ik dus niet, Margreet. T'was alleen omdat het in dat stukje geschreven stond...
Cornell
Al 70 pagina en bijna 30000 keer bekeken
Maar gaan we nou echt achteraf moeilijk doen over een euro!? Dan kun je die van mij ook wel krijgen hoor... Beetje jammer wel.
Heb voor heel wat meer dan voor een euro lol gehad
Cornell
Al 70 pagina en bijna 30000 keer bekeken
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Me to! Mijn vakantie begint officieel de 10e juli.De Flok schreef:Nou dan ben ik er weer bij hoor. Hogescholen en universiteiten beginnen toch pas de eerste week van september. En in augustus met de hele meute op vakantie? Ik pas ervoor, ga liever buiten het hoogseizoen om(ja ik weet dat dat niet voor iedereen mogelijk is).nelfrikandel schreef:De (school)vakantie in regio zuid is volgens mij tot 13 augustus...Maarten C schreef:Ik wil zeker geen kritiek geven, maar 18-19 augustus is wel midden in de vakantie periode volgens mij.
Maarten
Ik weet niet hoe de andere regio's zijn, maar voor ons brabo's is het geen probleem...
-
De Zweed
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur