Inderdaad plexat.
Minimeet Alphense Forumleden?
-
windekind
- Donateur

Re: Minimeet Alphense Forumleden?
Die Citroën-club heb ik toen ook gezien
Inderdaad plexat.
Inderdaad plexat.
-
windekind
- Donateur

Even een update. Ons nieuwe forumlid heeft een andere naam gekozen, dus wordt de deelnemerslijst zo:
sjaakdaak
mikekiwi
robertw
N207
Suffridus
windekind
sjaakdaak
mikekiwi
robertw
N207
Suffridus
windekind
-
windekind
- Donateur

Bij het nalezen kwam ik er achter dat ik een naam mis, dus bij deze:
sjaakdaak
mikekiwi
robertw
N207
Suffridus
windekind
gfgf
sjaakdaak
mikekiwi
robertw
N207
Suffridus
windekind
gfgf
-
windekind
- Donateur

26 September om 10.00u op het parkeer terrein van Avifauna achter het Wegrestaurant (inrit in en direct linksaf en doorrijden langs het restaurant).
-
mikekiwi
- Geregistreerd lid
Volgens 3 berichtjes boven die van jou op zondag 26/9... 
-
N207
- Donateur

Topic was een beetje weggezakt, daarom maar even een kickje.
Ik zal helaas geen tijd hebben om Knut te wassen voor zondag. Maar als het goed is ben ik er, en Knut met een verse APK voor twee jaar.
(en als íe het niet redt, wat ik niet verwacht, kom ik dus met de zwarte 9-3)
Ik zal helaas geen tijd hebben om Knut te wassen voor zondag. Maar als het goed is ben ik er, en Knut met een verse APK voor twee jaar.
(en als íe het niet redt, wat ik niet verwacht, kom ik dus met de zwarte 9-3)
-
mikekiwi
- Geregistreerd lid
Gezien de weersvoorspelling volstaat het meenemen van een drupje Dreft...de regen doet de rest 
-
sjaakdaak
- Donateur

En ik zal mij terug moeten trekken wegens gebrek aan een goed rijdende Saab. Die mag gelukkig naar de lasser, maar met een Peug 205 op een saabmeeting verschijnen is ook niet alles... De zondag kan ik mooi gebruiken om weer wat bij te leren en op zoek te gaan naar eventueel nodige onderdelen. Mijn excuus voor de late afzegging.
Arjan
Arjan
-
Henk-Jan
- Donateur

Het gaat toch om de gezelligheid? Mijn vader en ik zijn weleens in een leen-Yaris op een meeting verschenen, dat heeft ook zo zijn charme.sjaakdaak schreef:En ik zal mij terug moeten trekken wegens gebrek aan een goed rijdende Saab. Die mag gelukkig naar de lasser, maar met een Peug 205 op een saabmeeting verschijnen is ook niet alles...
-
sjaakdaak
- Donateur

Klopt natuurlijk en ik vind het ook wel jammer van de gemiste kans, maar ik denk dat ik de zondag nu beter kan besteden aan het sleutelen. Saab moet snel weer behoorlijk op de weg liggen, want met de trein naar mijn werk vind ik echt verschrikkelijk.
-
robertw
zondag 10:00.. wel een beetje vroeg. 11:30 uur? zijn jullie er dan nog?
/rw
/rw
-
windekind
- Donateur

Vast wel.robertw schreef:zondag 10:00.. wel een beetje vroeg. 11:30 uur? zijn jullie er dan nog?
/rw
-
N207
- Donateur

Kom op Robert, uitslapen doe je maar doordeweeks ...robertw schreef:zondag 10:00.. wel een beetje vroeg. 11:30 uur? zijn jullie er dan nog?
/rw
-
mikekiwi
- Geregistreerd lid
moeten we nog een toetercode (1x kort, 2keer lang, 1 keer kort) afspreken om elkaar te vinden of gaan we er van uit dat de mist straks wel is opgetrokken?