Wat betreft verschepen van een rail en wat klein grut:
maar hier komt nog Douane, tax en invoer bij. Ik ga grofweg uit van 35% erboven op op de totaal prijs (en totaal is incl. verschepen).Tom Ross schreef:I think shipping is around $45-$55 for that. If we were going to make them how many would you need?
Also we are starting to make rails with ends machined to help people out. What length would you need I could quote a price.
Wat betreft de kosten voor de rails:
Het plaatje wat ik gevonden heb en hem gestuurd heb is deze:Tom Ross schreef:We would do the ends like the car in the first picture you sent a while back. That would be best. The rails without clamps would be $125 each for 5 pcs.
The rail blanks 14" with the ends machined would be $75 each. You could then do the rest of the work with one of our tools.
let me know if this helps

Met de gaten voor de injectoren achterwege kost het $75 en de tool waar hij het over heeft is dit (en dit schatje kost $130):

Wat dan over blijft is zelf een clamp te maken zoals bijv. hierboven ook te zien is, dit zou uit een stevig stuk alu U-profiel kunnen en dmv een bout door de fuel rail bevestigd kunnen worden. En verder zaken als de brandstof leidingen, nippels, etc.
Als we het zelf doen en we kopen alleen fuel rail en zo'n tool:
- fuel rail Dash 6, $10/foot, 5 rails a 35cm maakt ongeveer $60
- tool, $130 (of kunnen we zonder dit ding?)
- verschepen, $60 (zal misschien wat meer zijn voor 5 stuks)
- douane, etc, $90
Totaal: $340, $68 per stuk (zeg 50 euro)
Laten doen door hun:
- fuel rail incl. gaten en tapeinden, $125 pp, maakt $625
- shipping, $60
- douane, etc , $240
Totaal: $925, $185 per stuk (zeg 130 euro)
Die tax maakt de tweede optie al niet meer aantrekkelijk, materiaalkosten kun je niet omheen maar als je dat ook nog eens over de arbeid moet gaan betalen, dan wordt het te veel.
Andere optie is om in de UK te gaan shoppen bij Jenvey, ik heb ze nog geen email gestuurd, zal ik zo eens gaan doen.
Wat denken jullie?