Ok, misschien is er toch wel vraag naar een dergelijke inbouwactie... Bij deze wil ik iedereen vragen om bij interesse een pbtje naar me te sturen. Eelco's onderwerp gaat tenslotte om iets meer dan alleen het inbouwen van een pingelledje..
Inbouwen kan mits je natuurlijk al een turbodrukmeter in het dash hebt gewoon in je huidige teller. Je hoeft dus niet op zoek te gaan naar een andere teller!
Ik wil de nog niet zo handige sleutelaar ook nog wel helpen met het uitbouwen en inbouwen van de tellerunit, maar dan wel graag bij mij in de achtertuin. Een ritje naar Zeeuws-Vlaanderen en terug moet je er dan dus wel voor over hebben.
Kan voor wie de reis een beetje te ver is en het uitbouwen/inbouwen zelf ook wel kunnen kan ik een (vooralsnog beperkt aantal turbometertjes)hier thuis preparen (dus ledje + weerstandje + aansluitingen a-la Taafert het nu heeft)
Ik denk dan wel aan een soort ruilsysteem, dus oude (turbo/benzine/watetemp) meters voor de nieuwe maar nu met led!
De Forumprijs voor het ombouwen: 25 euro incl alle materialen en eventuele koffie

En zoals gezegd, daar bouw ik het zelf nog voor in ook!
daan