vraagje van een vrouw..

1978-1993
Plaats reactie
ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » zo 14 aug, 2005 20:09

En is de 900 S Aero dan wel voorzien van een sportonderstel.
De zogenaamde Se's van de latere bouwjaren MY1994 namelijk wel

Thom
Donateur
Donateur

aero

Bericht door Thom » zo 14 aug, 2005 20:15

elke aero uitvoering, mits origineel (dus niet achteraf verbouwd met skirts) heeft een sportonderstel.
Er was trouwens niet een classic 16-klepper waarin standaard airco werd geleverd (misschien de GT, dat weet ik niet zeker)

verde900
Donateur
Donateur

Re: 16s

Bericht door verde900 » zo 14 aug, 2005 20:37

Thom schreef:Een 16s is niet standaard van opties als leer en airco voorzien! Laat staan met suede inlegstukken.
De jaren 1991 en 1992 op zeker wel.
Thom schreef:De laatste uitvoering (GT) als enige wel. In vele is leer later wel ingebouwd
De GT had geen suede, hier zat wol in en op ander plekken als waar bij de S het suede zat.

verde900
Donateur
Donateur

Re: aero

Bericht door verde900 » zo 14 aug, 2005 20:39

Thom schreef:elke aero uitvoering, mits origineel (dus niet achteraf verbouwd met skirts) heeft een sportonderstel.
Er was trouwens niet een classic 16-klepper waarin standaard airco werd geleverd (misschien de GT, dat weet ik niet zeker)
De vroege C900SE had std. airco (de GT idd ook)

Zijn ondertussen wel een tikkie :offtopic: aan het raken

Thom
Donateur
Donateur

aero

Bericht door Thom » zo 14 aug, 2005 20:45

nee, in 1991 en 1992 ook niet. Kijk maar eens op de onderdelendag rond. Mijn vader heeft ook een 900 LPT aero uit 1992 zonder leer. En zonder airco trouwens. Dat van die wol dat klopt inderdaad ja!

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 14 aug, 2005 20:47

Thom schreef:nee, in 1991 en 1992 ook niet. Kijk maar eens op de onderdelendag rond. Mijn vader heeft ook een 900 LPT aero uit 1992 zonder leer. En zonder airco trouwens. Dat van die wol dat klopt inderdaad ja!
Volgens mij hadden we het de hele topic over een C900 Turbo 16S en niet over een S Aero (die idd std stof heeft en niet eens met suede inleg leverbaar was)

verde900
Donateur
Donateur

Re: vraagje van een vrouw..

Bericht door verde900 » zo 14 aug, 2005 20:49

Mera schreef:Bedankt voor jullie reactie...ben benieuwd of je als vrouw ook reacties krijgt... :D :wink:
En? lijkt het er een beetje op?

Thom
Donateur
Donateur

aero

Bericht door Thom » zo 14 aug, 2005 20:54

OK, overheen gelezen! Maarre ... ook voor de 16s was airco en leer niet standaard in latere modellen hoor. Ik heb er een gehad uit oktober 1991 zonder airco. Wel met leer maar dat had de vorige eigenaar er in gebouwd volgens zijn zeggen.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 14 aug, 2005 20:56

Thom schreef:OK, overheen gelezen! Maarre ... ook voor de 16s was airco en leer niet standaard in latere modellen hoor. Ik heb er een gehad uit oktober 1991 zonder airco. Wel met leer maar dat had de vorige eigenaar er in gebouwd volgens zijn zeggen.
De airco daar heb jij gelijk in ik bedoelde het leer met suede als standaard.

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » zo 14 aug, 2005 21:11

verde900 schreef:
joachiem schreef:maar bij de 900 turbo s wel :lol:
Echt niet, was in Nederland een extra tot aan 1993, tenzij op de SE (dat was de Sport Executive) die was er al vanaf 1984 als rechte neus (uiteraard) en als 5drs maar zonder Aeroskirts.
Op elke 900 turbo s ziten extra suede stukjes.

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » zo 14 aug, 2005 22:14

Okay, het wordt tijd voor een ijsbreker.

Op mijn i-16 zit leer en airco. Het was niet std. 6 Mille betaalde je geloof ik voor een airco! Toen mijn airco aan revisie toe was en een dure ombouw dus noodzakelijk was heb ik het toch maar gedaan. Al is het alleen al omdat ik niet zo'n dure installatie ongebruikt in mijn auto wil laten zitten.

Okay, leer en airco dus, maar wederom de vermelding dat ik mijn schuifdak mis.

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » zo 14 aug, 2005 23:02

Ik wil niet flauw zijn, maar heb hier een aantal folders voor me liggen. En de winnaar is Verde: de 900 Turbo S had leer standaard, met suede inlegstukken vanaf 1992, en daarvoor gewoon leer. De GT heeft leer met wol. Aero standaard, ABS vanaf 1992. Airco altijd optie, alleen niet bij GT. Sportonderstel is niet meer dan een verlaging, geen extra stangen of zo. Zilver aero was standaard velg, bij de GT two-tone 15''.

Mera
Geregistreerd lid

Re: vraagje van een vrouw..

Bericht door Mera » zo 14 aug, 2005 23:40

verde900 schreef:
Mera schreef:Bedankt voor jullie reactie...ben benieuwd of je als vrouw ook reacties krijgt... :D :wink:
En? lijkt het er een beetje op?
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D en of het er op lijkt....

Alleen welke moet ik nu nemen??.........die grijze of die zwarte.... :wink:

Reyer
Geregistreerd lid

Bericht door Reyer » zo 14 aug, 2005 23:45

Neem ze allebei maar :twisted:

Mera
Geregistreerd lid

Bericht door Mera » zo 14 aug, 2005 23:49

Reyer schreef:Neem ze allebei maar :twisted:
je hebt gelijk :? !!!!!!!!!! dat het 58 reacties moet duren zeg....voor iemand iets heeeeeeeeeeel wijs meldt.... :wink:

Maar dan het volgende probleem:

In welke zal ik vandaag gaan rijden........ :shock: hahahaha

Plaats reactie