900 Classic gestolen --> Advies alarm gevraagd

1978-1993
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 02 jan, 2008 19:47

waxle schreef:
JS Jacobs schreef:Ben zeer te spreken over mijn Clifford AvantGuard, voor de echte James Bond snufjes, zoals op afstand starten enz 8)
Oh, dat wil ik met een Classic 900 wel 's meemaken... moet een boeiend gezicht zijn om 'm van buiten je garage te starten en hem dan pontificaal door de garagedeur naar buiten te zien knallen. Geen chauffeur meer nodig.
of in een parkeergarage geheel zelfstandig een verdieping lager op te zien zoeken 8)

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 02 jan, 2008 19:48

verde900 schreef:
waxle schreef:
JS Jacobs schreef:Ben zeer te spreken over mijn Clifford AvantGuard, voor de echte James Bond snufjes, zoals op afstand starten enz 8)
Oh, dat wil ik met een Classic 900 wel 's meemaken... moet een boeiend gezicht zijn om 'm van buiten je garage te starten en hem dan pontificaal door de garagedeur naar buiten te zien knallen. Geen chauffeur meer nodig.
of in een parkeergarage geheel zelfstandig een verdieping lager op te zien zoeken 8)
Of 'm net in die Bentley op de tegenover gelegen rij te zien klatsen...

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » wo 02 jan, 2008 19:48

lekker handig met een c-tje, trekt ie ook vanzelf de choke erbij 's ochtends? :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 02 jan, 2008 19:50

Voordelen te over, kennen mensen ook nadelen?

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » wo 02 jan, 2008 20:48

Bij een automaat is het natuurlijk wel cool. Volledig zinloos, maar wel echt james bond.

Nadeel van een alarm: het orginele saab alarm gooide na 13 jaar trouwe dienst het bijltje er bij neer. Ofwel constant op de blokkering. Das niet echt handig. Halve dashboard eruit om het alarm te bereiken...........

Hannes

ps: heb er nu een GIORDON via car-secure

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 02 jan, 2008 20:54

Hannes schreef:ps: heb er nu een GIORDON via car-secure
Thanks.

Het is inderdaad een beetje "Sambal bij" maar, als jij er goeie ervaring mee hebt, moet het wel goedkomen toch ;)

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » wo 02 jan, 2008 21:10

Laten we hopen dat die het zo goed blijft doen. Meestal gaat het mis bij lomp inbouwen (al die kabelklemmetje die sommige mensen gebruiken)

Nette club trouwens die hem leverde, veel info en antwoorden op vragen. Ook over specifiek Saab.

JS Jacobs
Geregistreerd lid

Bericht door JS Jacobs » do 03 jan, 2008 1:42

Ja, je moet wel het versnellingsbakslot eraf laten halen... anders werkt het niet zo. Maar het is inderdaad 99% gadgetwaarde, alleen wel écht relaxed als je 5-10 minuten voordat je wegmoet even op de knop drukt en dan je ontbijt eet en vervolgens in een warme/ontdooide auto stapt 8)

Powertje
Geregistreerd lid

Bericht door Powertje » vr 04 jan, 2008 23:49

Iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe, ze is tot nu toe veilig achter een andere Saab geparkeerd, denk dat we volgend weekend tot actie overgaan.

Moet even afwegen wat het wordt, maar iig bedankt ! :D De inbouw fotos zullen we hier toevoegen, Taaffert is fan van fotos ;)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 05 jan, 2008 3:02

Powertje schreef:Iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe, ze is tot nu toe veilig achter een andere Saab geparkeerd, denk dat we volgend weekend tot actie overgaan.

Moet even afwegen wat het wordt, maar iig bedankt ! :D De inbouw fotos zullen we hier toevoegen, Taaffert is fan van fotos ;)
Heeft u al een keuze kunnen maken Herr Powert?
En even tussen jou en mij, denk jij echt, na een positieve ontknoping zondag, dat het er volgend weekend van gaat komen?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 14 mar, 2008 12:57

En van het weekend komt er een alarm in.
Als het meezit is, volgend weekend ook in OtjO.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » vr 14 mar, 2008 13:53

Waar is de keuze opgevallen?

Ga je zelf aan de inbouw of laat je het door de profi's doen?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 14 mar, 2008 14:00

Ik ben een profi Hannes :P

Volgend weekend ook nog ff een mooie carkit in de turbo bouwen. Leuk werk is dat.

Baseman
Geregistreerd lid

Bericht door Baseman » vr 14 mar, 2008 23:26

Powertje schreef:De inbouw fotos zullen we hier toevoegen, Taaffert is fan van fotos ;)
Ik snap nog steeds niet dat er nog mensen zijn die hun beveiligingstrucs en bijna handleidingen om te starten op de site zetten, juist nu er zo veel gejat worden.

Hou dat toch lekker stil, zoek een plek op waar je (en dus ook ik als forummer en geen verenigingslid) zonder meelezen van de buitenwereld kan overleggen.
Ik kan zelfs meelezen als gast....!!!

Dus, met een overbruggingsdraadje in de hand, heb ik er al één SAAB bij, als ik zou willen, als ik effe doorlees weet ik er zo nog 4 te staan met bijbehorende uitleg van hun beveiligingssysteem.

Denk toch na..!

Sorry, maar ik snap het gewoon niet....

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 15 mar, 2008 0:34

Powertje schreef:...Ze werden rond 05.15 wakker gebeld, door d'n grote vrienden met blauwe pet! :) De politie had met een bus en een auto, de 900 prachtig in bescherming genomen. De 900 stond haaks op de weg, met voorwielen in de greppel.
Ik zie dat powertje uit Den Bosch komt. Heet deze western zich ook in Den Bosch afgespeeld? Zo ja, aan welke kant van de koekwauzenstad? Waar is hij gevonden?

[gloort hoop modus]
Wellicht een lead om nog eens wat gerichter naar de witte SF-74-NY te gaan zoeken
[/gloort hoop modus]

Plaats reactie