of in een parkeergarage geheel zelfstandig een verdieping lager op te zien zoekenwaxle schreef:Oh, dat wil ik met een Classic 900 wel 's meemaken... moet een boeiend gezicht zijn om 'm van buiten je garage te starten en hem dan pontificaal door de garagedeur naar buiten te zien knallen. Geen chauffeur meer nodig.JS Jacobs schreef:Ben zeer te spreken over mijn Clifford AvantGuard, voor de echte James Bond snufjes, zoals op afstand starten enz
900 Classic gestolen --> Advies alarm gevraagd
-
verde900
- Donateur

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Of 'm net in die Bentley op de tegenover gelegen rij te zien klatsen...verde900 schreef:of in een parkeergarage geheel zelfstandig een verdieping lager op te zien zoekenwaxle schreef:Oh, dat wil ik met een Classic 900 wel 's meemaken... moet een boeiend gezicht zijn om 'm van buiten je garage te starten en hem dan pontificaal door de garagedeur naar buiten te zien knallen. Geen chauffeur meer nodig.JS Jacobs schreef:Ben zeer te spreken over mijn Clifford AvantGuard, voor de echte James Bond snufjes, zoals op afstand starten enz
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
Bij een automaat is het natuurlijk wel cool. Volledig zinloos, maar wel echt james bond.
Nadeel van een alarm: het orginele saab alarm gooide na 13 jaar trouwe dienst het bijltje er bij neer. Ofwel constant op de blokkering. Das niet echt handig. Halve dashboard eruit om het alarm te bereiken...........
Hannes
ps: heb er nu een GIORDON via car-secure
Nadeel van een alarm: het orginele saab alarm gooide na 13 jaar trouwe dienst het bijltje er bij neer. Ofwel constant op de blokkering. Das niet echt handig. Halve dashboard eruit om het alarm te bereiken...........
Hannes
ps: heb er nu een GIORDON via car-secure
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
JS Jacobs
- Geregistreerd lid
Ja, je moet wel het versnellingsbakslot eraf laten halen... anders werkt het niet zo. Maar het is inderdaad 99% gadgetwaarde, alleen wel écht relaxed als je 5-10 minuten voordat je wegmoet even op de knop drukt en dan je ontbijt eet en vervolgens in een warme/ontdooide auto staptOh, dat wil ik met een Classic 900 wel 's meemaken... moet een boeiend gezicht zijn om 'm van buiten je garage te starten en hem dan pontificaal door de garagedeur naar buiten te zien knallen. Geen chauffeur meer nodig.
-
Powertje
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Heeft u al een keuze kunnen maken Herr Powert?Powertje schreef:Iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe, ze is tot nu toe veilig achter een andere Saab geparkeerd, denk dat we volgend weekend tot actie overgaan.
Moet even afwegen wat het wordt, maar iig bedankt !De inbouw fotos zullen we hier toevoegen, Taaffert is fan van fotos
En even tussen jou en mij, denk jij echt, na een positieve ontknoping zondag, dat het er volgend weekend van gaat komen?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Baseman
- Geregistreerd lid
Ik snap nog steeds niet dat er nog mensen zijn die hun beveiligingstrucs en bijna handleidingen om te starten op de site zetten, juist nu er zo veel gejat worden.Powertje schreef:De inbouw fotos zullen we hier toevoegen, Taaffert is fan van fotos
Hou dat toch lekker stil, zoek een plek op waar je (en dus ook ik als forummer en geen verenigingslid) zonder meelezen van de buitenwereld kan overleggen.
Ik kan zelfs meelezen als gast....!!!
Dus, met een overbruggingsdraadje in de hand, heb ik er al één SAAB bij, als ik zou willen, als ik effe doorlees weet ik er zo nog 4 te staan met bijbehorende uitleg van hun beveiligingssysteem.
Denk toch na..!
Sorry, maar ik snap het gewoon niet....
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ik zie dat powertje uit Den Bosch komt. Heet deze western zich ook in Den Bosch afgespeeld? Zo ja, aan welke kant van de koekwauzenstad? Waar is hij gevonden?Powertje schreef:...Ze werden rond 05.15 wakker gebeld, door d'n grote vrienden met blauwe pet!De politie had met een bus en een auto, de 900 prachtig in bescherming genomen. De 900 stond haaks op de weg, met voorwielen in de greppel.
[gloort hoop modus]
Wellicht een lead om nog eens wat gerichter naar de witte SF-74-NY te gaan zoeken
[/gloort hoop modus]