Overigens wat wel grappig was. Ik parkeerde mn Saab onder een boom en toen ik na een paar uur terug kwam, was ie helemaal ondergescheten door vogels. Het leek wel alsof ze erop gemikt hadden haha...
Meteen enorm aangekoekt

Daar zou ik maar niet teveel achter zoekenThisafternoon schreef:Hehe...
Overigens wat wel grappig was. Ik parkeerde mn Saab onder een boom en toen ik na een paar uur terug kwam, was ie helemaal ondergescheten door vogels. Het leek wel alsof ze erop gemikt hadden haha...
Meteen enorm aangekoekt![]()
Dat is kinderarbeid....Thisafternoon schreef:Vier jongens van een jaar of 8, 9 liepen bij mij in de straat:
"Meneeeeer, meneeeeeeer, mogen wij uw auto wassen?"
Uiteindelijk heb ik het dus helemaal niet zelf hoeven doen... ik heb ze getrakteerd op een ijsje
Gewoon een emmertje met heet water en wat doekjes... tis niet fijn, maar het leek me ook het beste.
Overigens vind ik het ongekend hoe 'mooi' rood de mijne nog is. Als je een Audi of Ford of wat dan ook uit 87 ziet, zijn ze gewoon ROZE!
Ooit heb ik als heel klein jongetje de auto van mijn vader gewassen. Dat ik een schuursponsje gebruikte om alle vlekken eraf te krijgen was geen succesThisafternoon schreef:Vier jongens van een jaar of 8, 9 liepen bij mij in de straat: "Meneeeeer, meneeeeeeer, mogen wij uw auto wassen?"