Hoi,
Ik ben inmiddels 3 dagen bezig om mijn laptop klaar te maken om te kunnen loggen.
Iedere keer loop ik weer tegen problemen aan. Ik zal zo duidelijk mogelijk proberen te beschrijven wat ik gedaan heb en met welke problemen dat gepaard ging.
Ik draai windows 7 64 bits, Dat gaat niet overweg met de can usb drivers maar dat was al bekent. Daarom heb ik een windows 7 32 bits geregeld en deze gedraaid. Alles installeerd netjes etc, Ik kan ecu's flashen en lezen.
Maar toen kwam het probleem. Mijn 9-5 rijd op een 56H bin maar t7 suite wou deze niet accepteren. Dus kan ik niet gaan loggen...
Daarna ben ik een virtual machine gaan draaien met XP erin. Hier heb ik alles weer in geïnstalleerd. T7 suite pakte netjes de 56H bin en gaf mooi alle mappen weer.
Zodra ik mijn CAN USB aan wou spreken liep t7suite volledig vast.
Heb de drivers nog meerdere keren opnieuw geïnstalleerd zonder succes. Evo heeft nog geholpen om zijn virtual machine naar de mijne te kopiëren maar ook dit zonder succes.
Heb virtual machine op een win 7 64 bitter en een 32 bitter gedraaid. Beide met de zelfde problemen.
Heb daarnet Win XP volledig geïnstalleerd (dus niet in een virtual machine). Deze draait allemaal leuk enzo maar kent de driver van mijn netwerk kaart niet. En aangezien framework 3.5 vereist is (op 2.0 start hij niet op en krijg ik een foutmelding). Moet ik deze downloaden tijdens de installatie. Maar dat gaat niet want mijn netwerk kaart werkt niet op XP...
Ben nu dus opzoek gegaan naar een volledige download van NET. 3.5. Maar dit kan ik nergens vinden...
Nu heb ik 2 vragen naar eindlijding van dit verhaal:
Hebben jullie problemen met een 56H bin in WIN 7 32 bit?
En hoe kom ik aan een NET 3.5 waarvoor geen netwerk vereist is?
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen! Begin beetje wanhopig te worden van dat rot ding

.
Thanks!