Misschien een idee wat boeken te lezen over het Utilirarisme van Jeremy Bentham of John Stuart Mill?! Of anders ergens enige sessies volgen.
Maar ja: (quote) Quot capita tot sensus.

Waar blijven je argumenten betreft de remmerij nou?vdLindenMM schreef: ↑zo 18 nov, 2018 11:11Mmm, filosofisch emotioneel betoog. Vooral de laatste quote.
Misschien een idee wat boeken te lezen over het Utilirarisme van Jeremy Bentham of John Stuart Mill?! Of anders ergens enige sessies volgen.
Maar ja: (quote) Quot capita tot sensus.![]()
je bent echt een clown hahahahahahahahahahahahahhaavdLindenMM schreef: ↑zo 18 nov, 2018 11:11Mmm, filosofisch emotioneel betoog. Vooral de laatste quote.
Maar ja: (quote) Quot capita tot sensus.![]()

Ik rij zelf met de Porsche Brembo set en twijfel of ik moet kijken naar een andere rembekrachtiger aangezien ik toch wat meer vloeistof moet verplaatsen dat de standaard 308mm set. Bij de CEIKA set worden deze ook niet meegenomen echter is een Viggen al uitgerust met een andere rembekrachtiger als ik me niet vergis.ReinO schreef: ↑ma 19 nov, 2018 13:14on topic: heb de geventileerde achterremmen van een 9-5 geplaatst incl de rembekrachtiger van een 9-5.
Het slingeren achter was subiet over. (voor 308mm)
dit alles op 900ng my1998.