Als tv het zegt...
Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero
-
Nairua
- Donateur

Re: Nairua's SS 2.0T Aero Maptun Stage 6
Alive. Wheeler dealers zei net dat blauwe rook van de zuigerringen/cilinderkop kan komen.
Als tv het zegt...
Als tv het zegt...
-
meshell57
- Geregistreerd lid
Njah altijd gehoord dat blauwe rook = olie verbranden .
In de tijd vd tweetaktjes was da heel duidelijk wie da nie met procenten kon rekenen
Enige plek dat er olie id verbrandingskamer kan komen is via de pistons of idd langs de kleppen... cilinderkop zou je (volgens mij) ook koelvloeistof moeten verliezen...
Vandaar de compressietest...
Nu hopen dat het maar de segmenten zijn hé, weet niet of het langdurig lpg gebruik dusdanige schade aan de kleppen/kop kan opleveren?
In de tijd vd tweetaktjes was da heel duidelijk wie da nie met procenten kon rekenen
Enige plek dat er olie id verbrandingskamer kan komen is via de pistons of idd langs de kleppen... cilinderkop zou je (volgens mij) ook koelvloeistof moeten verliezen...
Nu hopen dat het maar de segmenten zijn hé, weet niet of het langdurig lpg gebruik dusdanige schade aan de kleppen/kop kan opleveren?
-
meshell57
- Geregistreerd lid
[]
Btw...alles goed verlopen?
Toevallig verleden week niet naar geubels en de belgen gekeken?
Btw...alles goed verlopen?
Toevallig verleden week niet naar geubels en de belgen gekeken?
-
sveba
- Donateur (3x)

kan ook prima via de turbo de compressietest sluit dat wel uit
kan ook prima via de turbo de compressietest sluit dat wel uit
-
meshell57
- Geregistreerd lid
? Wist ik niet , zou je dit dan niet makkelijk langs de buizen moeten kunnen zien als in vieze oliedrab erin?
-
Nairua
- Donateur

Leef nog. Zal als Marc de auto komt halen ook vragen om een compressietest. Wel @#$ dat Marc eigenlijk een jaar werk van Maasmechelen moet nakijken/oplossen.
-
Nairua
- Donateur

Net bericht gehad dat de Saab morgen of woensdag wordt opgehaald. 
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Als de turbo intern lekt toch niet, dan verbrand het gewoon.meshell57 schreef:? Wist ik niet , zou je dit dan niet makkelijk langs de buizen moeten kunnen zien als in vieze oliedrab erin?
-
Nairua
- Donateur

Volgende Saab komt uit het land van m'n vriendin. 9-3 SS 2.8 Aero met 130.000 voor 6000 euro. Zalig.
Jaja, mits geen ongevalwagen, teruggedraaide km teller, etc etc.
Jaja, mits geen ongevalwagen, teruggedraaide km teller, etc etc.
-
meshell57
- Geregistreerd lid
ja idd er niet goed over nagedacht... 
-
Nairua
- Donateur

Frankrijk, Italië, USA maar vooral Litouwen zelf. Export/Import vertrouw ik sowieso niet, dus zou louter iets nemen met als eerste toelating/registratie in Litouwen.
Anders rij ik wel naar Italië, stuk warmer.
Anders rij ik wel naar Italië, stuk warmer.
-
evo
- Donateur (2x)

Omg! Paar pagina's even gemisr maar wat een pech heb jij zeg! Kan je niets anders dan een mooie bmw wensen 
-
sveba
- Donateur (3x)

is er zoiets nieuw geleverd in litouwen ? is saab daar ooit wel nieuw geleverd meestal gaat het allemaal die kant op, het word wel gebruikt voor de tussenhandel mij t&c kwam via litouwen nl binnen gunstige bpm route en/of schade herstel 
-
Nairua
- Donateur

Geen idee. Wellicht grijze import. Goed om na te kijken als ik daadwerkelijk die auto's ga importeren.
Heb Wallinga aangeschreven over de LPG. Hij raad een GFI systeem aan op basis van ervaringen met een 315pk Subaru WRX. Huidige Prins tank/slang kan blijven zitten en dat zou 1150 kosten. Geen idee of het incl. inbouw is.
Goed nieuws iig.
Heb Wallinga aangeschreven over de LPG. Hij raad een GFI systeem aan op basis van ervaringen met een 315pk Subaru WRX. Huidige Prins tank/slang kan blijven zitten en dat zou 1150 kosten. Geen idee of het incl. inbouw is.
Goed nieuws iig.