Een leuk spelletje
-
collega
- Donateur (3x)

Een leuk spelletje
Ik had een berichtje gepost over hoe weinig/veel Saabs ik nog op de weg zie. Naar aanleiding van de reacties dacht ik aan het volgende spelletje.
Wie doen er mee?
we zoeken elke keer of je tijdens een dag/rit meer Saabs of meer auto's van een ander merk of type tegenkomt
Winnaar van de week is degene die de meeste Saabs tegenkomt én meer Saabs dan het andere merk
De weekwinnaar mag het merk van de volgende week uitkiezen
regel 1: alleen ritten van 100 kilometer en meer tellen mee
regel 2: het moet om rijdende auto's gaan
regel 3: alle merken mogen, dus ook exoten als Donkervoort e.d, al wordt het dan makkelijk om te winnen. Je mag ook één speciaal type opgeven, maar zoek dan wel iets dat al rijdend makkelijk herkenbaar is (Een Audi A4 is niet erg onderscheidend, een Citroen 2CV natuurlijk wel
Morgen ga ik vanuit Velp naar Groningen en Harlingen, dus dat wordt lekker veel.
Als initiatiefnemer mag ik het eerste merk opgeven:
Dat wordt Jaguar
Mijn overbuurman heeft een prachtige MK 2 staan, maar daar rijdt ie niet vaak in, dus die tel ik niet mee.
Wie doen er mee?
we zoeken elke keer of je tijdens een dag/rit meer Saabs of meer auto's van een ander merk of type tegenkomt
Winnaar van de week is degene die de meeste Saabs tegenkomt én meer Saabs dan het andere merk
De weekwinnaar mag het merk van de volgende week uitkiezen
regel 1: alleen ritten van 100 kilometer en meer tellen mee
regel 2: het moet om rijdende auto's gaan
regel 3: alle merken mogen, dus ook exoten als Donkervoort e.d, al wordt het dan makkelijk om te winnen. Je mag ook één speciaal type opgeven, maar zoek dan wel iets dat al rijdend makkelijk herkenbaar is (Een Audi A4 is niet erg onderscheidend, een Citroen 2CV natuurlijk wel
Morgen ga ik vanuit Velp naar Groningen en Harlingen, dus dat wordt lekker veel.
Als initiatiefnemer mag ik het eerste merk opgeven:
Dat wordt Jaguar
Mijn overbuurman heeft een prachtige MK 2 staan, maar daar rijdt ie niet vaak in, dus die tel ik niet mee.
-
Christiaan94
- Donateur

Re: Een leuk spelletje
Ik ben vandaag via Deventer-Kampen-Lelystad-Castricum-Amsterdam-Deventer gereden en deed voor mezelf het rondje "oude Saabs". Helaas blijven steken op 1 900 classic..
-
turbopilot
- Donateur (7x)

250 km vandaag, niks, nada, nop 
pas toen ik thuis was
pas toen ik thuis was
-
collega
- Donateur (3x)

ik moest werken tijdens mijn 400 km, heb me dus door een student laten rijden, en helemaal niks gezien op de route Arnhem-Groningen-Harlingen-Arnhem
Alleen heeft één van de leden van het college van B&W van Harlingen kennelijk een 9-3 cabrio (volgens mij OG), want die stond op de parkeerplaats van het college.
En ik heb uit een ooghoek een Daimler gezien.
Morgen beter, Arnhem-Woensdrecht-Utrecht-Arnhem, zelf rijden.
Nog even ter herinnering:
deze week: Saabs en Jaguars
Alleen heeft één van de leden van het college van B&W van Harlingen kennelijk een 9-3 cabrio (volgens mij OG), want die stond op de parkeerplaats van het college.
En ik heb uit een ooghoek een Daimler gezien.
Morgen beter, Arnhem-Woensdrecht-Utrecht-Arnhem, zelf rijden.
Nog even ter herinnering:
deze week: Saabs en Jaguars
-
turbopilot
- Donateur (7x)

saabs bj. < '93iluvsanela schreef:Jaguars of Saabs?
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Sorry, heb de openingspost te snel gelezen.
Dacht dat deze ronde alleen Jaguars meededen, maar het is dus Jags vs. Saabs
-
collega
- Donateur (3x)

klopt!iluvsanela schreef:Sorry, heb de openingspost te snel gelezen.
anders had ik hem niet bij Saab Algemeen geplaatst
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Door een student toch niet bij Easyway toevallig? Werk ik ook voor
Ik moet morgen een aantal keer heen en weer naar Velp vanuit Zevenaar en zit ook voor Easyway ook regelmatig veel op de weg... leuk spelletje
Ik moet morgen een aantal keer heen en weer naar Velp vanuit Zevenaar en zit ook voor Easyway ook regelmatig veel op de weg... leuk spelletje
-
Thieuke
- Donateur (3x)

He toch, vandaag veel minder gereden en drie saabs gezien (+ 1 stilstaande (zie leden gespot). Jaguars niet op gelet eerlijk gezegd, dus ik tel niet mee (sowieso niet want minder dan 100 km), maar toch.....
-
levensnevel
- Donateur (3x)

29 september
04:45 uur: Hellevoetsluis - Rotterdam - Breda - Best
Saab 0 - Jaguar 0
16:45 uur: Best - Breda - Willemstad - Stellendam - Hellevoetsluis
Saab 2 - Jaguar 0
30 September
Saab 0 - Jaguar 0
Saab 0 - Jaguar 0
16:45 uur: Best - Breda - Willemstad - Stellendam - Hellevoetsluis
Saab 2 - Jaguar 0
30 September
Saab 0 - Jaguar 0
-
johnb52
- Donateur (7x)

DionHPT schreef:Door een student toch niet bij Easyway toevallig? Werk ik ook voor![]()
Eens in een Saab mogen rijden voor je werk dan?
Ik ga vandaag ook eens opletten.
-
collega
- Donateur (3x)

rijke buit vanaochtend
Velp-woensdrecht
9 (negen!!!) Saabs: 3 9-3 Cabrio's, 2 9-3 Estate, 2 9-3 SS, 1 9-3 OG, 1 9000
4 Jaguars: 1 Daimler, 1 type ford Mondeo, 2 grote nieuwe (ik weet al die typenamen niet)
Velp-woensdrecht
9 (negen!!!) Saabs: 3 9-3 Cabrio's, 2 9-3 Estate, 2 9-3 SS, 1 9-3 OG, 1 9000
4 Jaguars: 1 Daimler, 1 type ford Mondeo, 2 grote nieuwe (ik weet al die typenamen niet)
-
collega
- Donateur (3x)

Nee, ik rijd meestal met Pantarij, goedkoperDionHPT schreef:Door een student toch niet bij Easyway toevallig? Werk ik ook voor![]()
-
millerman
- Donateur (3x)

Grappig, ik heb ook voor Easyway gewerkt. Van alle auto's waren de 3 Saabs me het meest bevallen eigenlijk. Terwijl het niet de meest luxe en snelle wagens waren die ik gereden heb. Daar is het toch wel mee begonnen qua Saab-virus.