Het domste wat ik getroffen heb, was overigens tijdens mijn werk, in ±1992, was dat ik in een auto druk bezig was
met het vervangen van de bedrading van een Renault 25 V6 injection (ik werkte toen bij een Renault-dealer), ik vergeet die auto nooit meer en dat ik wat gereedschap nodig had, uit die auto stapte, een stukje naar voren liep, me uitrekte naar de gereedschapskist en terwijl ik met mijn rechterhand de balans net wist te houden door die op de rand van het dak te leggen, althans dat was de bedoeling, ja, je ziet uhm al aankomen, ik verloor dus de balans kwam met mijn lijf tegen de nog voor een gedeelte openstaande deur terecht en ja hoor, de deur viel in het slot, ik nog steeds met mijn rechter hand op dezelfde plek, alleen zat die hand goed klem

, ik kon er uiteraard net niet bij de deurgreep komen
en moest ik om hulp gaan roepen naar een collega die een stukje verder op aan het werk was en nadat hij bijgekomen was van het

heeft hij de deur opengedaan en 'wonder boven wonder', op een beurs gevoel na dan, dat na een paar dagen verdwenen was, mankeerde ik verder niets aan de rechter hand en kon ik diezelfde dag nog, nadat ik wat gedronken had, weer verder gaan met de werkzaamheden aan de bewuste auto.