Naar de Kaukasus in een Saab voor War Child 17-07 tot 02-08

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 05 aug, 2009 23:12

wow zit nu ook die foto's te kijken.. wat geweldig mooi...

maare... "hopeless?" ?

Afbeelding

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » do 06 aug, 2009 23:46

Miste een paar dagen herinneringen van het forum aan dit topic, ondanks het abonnement... ach, ik hoef er maar één te missen. :oops:

Nu weer helemaal bij... wat een prachtige reis door onze helden Hielke & Sietze... uuuh, nou ja zoiets was het. De auto verdient een hoog, schuin aflopend podium a la TopGears Toyota Hilux, met dat verschil dat die het toch wel zo'n beetje begeven heeft. De Saab komt er met M & J's LTD weer bovenop en rijdt nog jaren verder. Mijn hoed & pet af voor beiden, een diepe buiging bovendien en toch ook enige jalouzie... Wilde ideeën hebben we allemaal weleens, maar om die ook uit te voeren zijn helden nodig. Mijn waterfietstochtje ooit, van Doesburg naar het Rijksmuseum te Amsterdam, was ook een wild idee (feestje, 2 broers, 2 zwagers, biertje, beetje melig, grote bek, "bluf!") was er weliswaar ook één die werd uitgevoerd, maar dat was op z'n best onopvallend vergeleken met deze monsterrit.
:applause: :bow:
Wat had ik jullie grijnzende thuiskomst in die ronkende zandbak op wielen graag willen meemaken. :roll: :lol: Welkom thuis!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 07 aug, 2009 9:39

http://www.nu.nl/internet/2055988/aanva ... uiker.html
'Aanval op Twitter en Facebook ging om één gebruiker'

Georgische blogger was doelwit van hackers
Tot zover het gebruik van Twitter... :twisted: :lol:

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » za 03 okt, 2009 21:08

Heren,

komen er nog wat afrondende woorden ?
Of hoe gaat het nu verder ?

Het is net alsof dit als een nachtkaarsje is uitgegaan...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 03 okt, 2009 21:58

Die komt er.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 03 okt, 2009 22:22

ca 3000 euri.
Er wordt gewerkt aan een artikel voor sb6. Daarnaast wordt er een artikel verwacht voor het sos-international blad.

Ik heb nogal wat persoonlijke beslommeringen gehad de laatste maand. Deze hebben een wissel getrokken op de verdere afwikkeling. Is echter niet vergeten.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » zo 04 okt, 2009 0:05

Thx voor de update. ;)

Plaats reactie