Het grote pakezels en werkpaarden topic

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Het grote pakezels en werkpaarden topic

Bericht door Sapphire » za 15 jan, 2011 0:18

Qua vorm zou de caravan nog mooier achter een 96 passen :P

Areyonga
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Areyonga » za 15 jan, 2011 0:33

langneus monte carlo met saabo gemaakt juni 2009 in Karlskoga

Afbeelding

900GL met met 2 meter pax kast in de bak en grote schuifdeuren op het dak + nog meer zut wat al in de achterbak van de 99CC is gezet :)
80 liter gasbom beperkte nog meer aankopen ;)

Afbeelding

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » za 15 jan, 2011 1:06

Afbeelding

Afbeelding

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » zo 16 jan, 2011 20:40

Afbeelding

18 zakken tuinaarde à 30 liter, ca 750 kg, verspreid over achterbak, achterbank en ruimte bij passagiersstoel. Oh ja en met gastank. Ondanks de hulpveren kwam het het rijgedrag overigens niet ten goede, toen ik ging rijden zakte de auto nog wat verder in zijn dempers.

hansch
Geregistreerd lid

Bericht door hansch » zo 16 jan, 2011 23:12

Verhuizinkje A,dam-Venlo. Pauze bij de lucht

Afbeelding

BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » di 18 jan, 2011 10:53

Paar doosjes stickers of kunststof plaatjes erin... gaat prima. Geeft geen krimp.

Afbeelding
Afbeelding

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 18 jan, 2011 11:50

Helaas geen foto van, maar Schaaffie, Brinky en Mikey kunnen getuigen dat 4 17" velgen met band gewoon achterin een 9-5 sedan passen. Zelfs als er nog een gastank in ligt. Toegegeven, bij een sedan is de ingang wat krap, maar ruimte genoeg!

Zelfs de thuiskomer en een extra dashboardje konden er nog makkelijk bij, terwijl de achteruitkijkspiegel nog gewoon te gebruiken was. Ik werd wel uitgelachen toen ik aan het inladen was en alle banden in vuilniszakken wikkelde om te voorkomen dat alles vies zou worden...

8 stuks velgen in doos passen trouwens ook prima.

Dessel
Geregistreerd lid

Bericht door Dessel » do 20 jan, 2011 22:17

Deze vind ik ook geweldig, kerel had ne serieuze flatscreen gekocht en is zo naar huis gereden :D
Afbeelding

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » do 20 jan, 2011 22:38

millerman schreef:Helaas geen foto van, maar Schaaffie, Brinky en Mikey kunnen getuigen dat 4 17" velgen met band gewoon achterin een 9-5 sedan passen. Zelfs als er nog een gastank in ligt. Toegegeven, bij een sedan is de ingang wat krap, maar ruimte genoeg!
in de kofferbak ? wil ik zien, kreeg ik nie voor elkaar, toen de combi (9-5) maar gepakt.

gijsmondria
Geregistreerd lid

Bericht door gijsmondria » do 20 jan, 2011 23:14

Afgelopen jaar richting Scandinavië. Met de sleurhut.

Afbeelding

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » do 20 jan, 2011 23:24

millerman schreef:Helaas geen foto van, maar Schaaffie, Brinky en Mikey kunnen getuigen dat 4 17" velgen met band gewoon achterin een 9-5 sedan passen. Zelfs als er nog een gastank in ligt. Toegegeven, bij een sedan is de ingang wat krap, maar ruimte genoeg!

Zelfs de thuiskomer en een extra dashboardje konden er nog makkelijk bij, terwijl de achteruitkijkspiegel nog gewoon te gebruiken was. Ik werd wel uitgelachen toen ik aan het inladen was en alle banden in vuilniszakken wikkelde om te voorkomen dat alles vies zou worden..
Vooral dit laatste was erg leuk om te zien.. :lol:
Ik heb altijd zoiets van bank plat en flikker er maar in, maar bij een sedan moet je toch wat meer nadenken,
en als je dan een mooi setje beige leer erin hebt, sjaaa.. dan heb je wel een rolletje vuilniszakken nodig... :wink:

schaafie!!!
Geregistreerd lid

Bericht door schaafie!!! » do 20 jan, 2011 23:31

Was idd grappig om dat gepuzzel te zien.
En brinky grapte volgens mij dat ie beter de 17" onder de auto had kunnen laten zitten en dan de 16" winterset achterin maar het is onze millerman gelukt 8)

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » do 20 jan, 2011 23:35

Danku, dat wilde ik horen. Overtuigd Edward? Overigens heb ik een ringtank en geen grote tank achterin. Oplossing was 2 wielen schuin over elkaar achterin en 2 wielen schuin over elkaar op de ingeklapte achterbank.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 21 jan, 2011 1:23

Ja, we hebben even goed gelachen... maar toen-ie met 4 vellegies naar huis toe reed, lachte Millerman als laatste. :lol:

Foll
Geregistreerd lid

Bericht door Foll » za 22 jan, 2011 0:06

ivanzon schreef:Mooie bijpassende caravan erachter
dankje :wink: . we zijn ook zo ontzettend vaak op de foto gezet tijdens vakanties... :twisted:

@Sapphire:
tja, ik vind dit ook wel wat hebben met de 95 :twisted: . maar een 96 ervoor zou idd ook erg goed staan :)

Plaats reactie