Het grote pakezels en werkpaarden topic
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Het grote pakezels en werkpaarden topic
Qua vorm zou de caravan nog mooier achter een 96 passen 
-
Areyonga
- Donateur (3x)

langneus monte carlo met saabo gemaakt juni 2009 in Karlskoga

900GL met met 2 meter pax kast in de bak en grote schuifdeuren op het dak + nog meer zut wat al in de achterbak van de 99CC is gezet
80 liter gasbom beperkte nog meer aankopen

900GL met met 2 meter pax kast in de bak en grote schuifdeuren op het dak + nog meer zut wat al in de achterbak van de 99CC is gezet
80 liter gasbom beperkte nog meer aankopen

-
Tjøørd
- Donateur (6x)

18 zakken tuinaarde à 30 liter, ca 750 kg, verspreid over achterbak, achterbank en ruimte bij passagiersstoel. Oh ja en met gastank. Ondanks de hulpveren kwam het het rijgedrag overigens niet ten goede, toen ik ging rijden zakte de auto nog wat verder in zijn dempers.
-
hansch
- Geregistreerd lid
Verhuizinkje A,dam-Venlo. Pauze bij de lucht

-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Paar doosjes stickers of kunststof plaatjes erin... gaat prima. Geeft geen krimp.

-
millerman
- Donateur (3x)

Helaas geen foto van, maar Schaaffie, Brinky en Mikey kunnen getuigen dat 4 17" velgen met band gewoon achterin een 9-5 sedan passen. Zelfs als er nog een gastank in ligt. Toegegeven, bij een sedan is de ingang wat krap, maar ruimte genoeg!
Zelfs de thuiskomer en een extra dashboardje konden er nog makkelijk bij, terwijl de achteruitkijkspiegel nog gewoon te gebruiken was. Ik werd wel uitgelachen toen ik aan het inladen was en alle banden in vuilniszakken wikkelde om te voorkomen dat alles vies zou worden...
8 stuks velgen in doos passen trouwens ook prima.
Zelfs de thuiskomer en een extra dashboardje konden er nog makkelijk bij, terwijl de achteruitkijkspiegel nog gewoon te gebruiken was. Ik werd wel uitgelachen toen ik aan het inladen was en alle banden in vuilniszakken wikkelde om te voorkomen dat alles vies zou worden...
8 stuks velgen in doos passen trouwens ook prima.
-
Dessel
- Geregistreerd lid
Deze vind ik ook geweldig, kerel had ne serieuze flatscreen gekocht en is zo naar huis gereden

-
edwardk
- Geregistreerd lid
in de kofferbak ? wil ik zien, kreeg ik nie voor elkaar, toen de combi (9-5) maar gepakt.millerman schreef:Helaas geen foto van, maar Schaaffie, Brinky en Mikey kunnen getuigen dat 4 17" velgen met band gewoon achterin een 9-5 sedan passen. Zelfs als er nog een gastank in ligt. Toegegeven, bij een sedan is de ingang wat krap, maar ruimte genoeg!
-
gijsmondria
- Geregistreerd lid
Afgelopen jaar richting Scandinavië. Met de sleurhut.

-
Mikey
- Lid van verdienste
Vooral dit laatste was erg leuk om te zien..millerman schreef:Helaas geen foto van, maar Schaaffie, Brinky en Mikey kunnen getuigen dat 4 17" velgen met band gewoon achterin een 9-5 sedan passen. Zelfs als er nog een gastank in ligt. Toegegeven, bij een sedan is de ingang wat krap, maar ruimte genoeg!
Zelfs de thuiskomer en een extra dashboardje konden er nog makkelijk bij, terwijl de achteruitkijkspiegel nog gewoon te gebruiken was. Ik werd wel uitgelachen toen ik aan het inladen was en alle banden in vuilniszakken wikkelde om te voorkomen dat alles vies zou worden..
Ik heb altijd zoiets van bank plat en flikker er maar in, maar bij een sedan moet je toch wat meer nadenken,
en als je dan een mooi setje beige leer erin hebt, sjaaa.. dan heb je wel een rolletje vuilniszakken nodig...
-
schaafie!!!
- Geregistreerd lid
Was idd grappig om dat gepuzzel te zien.
En brinky grapte volgens mij dat ie beter de 17" onder de auto had kunnen laten zitten en dan de 16" winterset achterin maar het is onze millerman gelukt
En brinky grapte volgens mij dat ie beter de 17" onder de auto had kunnen laten zitten en dan de 16" winterset achterin maar het is onze millerman gelukt
-
millerman
- Donateur (3x)

Danku, dat wilde ik horen. Overtuigd Edward? Overigens heb ik een ringtank en geen grote tank achterin. Oplossing was 2 wielen schuin over elkaar achterin en 2 wielen schuin over elkaar op de ingeklapte achterbank.
-
brinky
- Donateur

Ja, we hebben even goed gelachen... maar toen-ie met 4 vellegies naar huis toe reed, lachte Millerman als laatste. 
-
Foll
- Geregistreerd lid
dankjeivanzon schreef:Mooie bijpassende caravan erachter
@Sapphire:
tja, ik vind dit ook wel wat hebben met de 95