Konvooi OOST: Start Ikea Hengelo 0900uur
-
sb90
- Geregistreerd lid
Re: Konvooi OOST: Start Ikea Hengelo 0900uur
Ik pak deze als aanhaak:
Aanhaken bij Tankstation Vundelaar (Voor o.a. de Deventer Saab rijders (Tussen afrit 22 Twello en 21 Voorst), verwachte tijdstip van langsrijden is 10.20 uur):
Aanhaken bij Tankstation Vundelaar (Voor o.a. de Deventer Saab rijders (Tussen afrit 22 Twello en 21 Voorst), verwachte tijdstip van langsrijden is 10.20 uur):
-
wilfred31
- Geregistreerd lid
Wij haken graag aan met 1 Saabje bij het tankstation Hoederloo.
Wilfred
Wilfred
-
gijsmondria
- Geregistreerd lid
Ben dr bij zondag en kom wel bij de Ikea in Hengelo. Maar vraag mij alleen af wat we gaan doen als wij om 12:00 in Katwijk aankomen. Bij vetrek rond 09:30 zijn we er wel erg vroeg.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Alle berichten zijn weer verwerkt in het lijstje op pagina 1, post 3.
@gijsmondria: We willen graag vroeg vertrekken omdat het met een groep naar verwachting allemaal wat langzamer gaat. Verwacht wordt dat er ook in de buurt van de eindlocatie wel enige vertraging zal zijn. Mochten we inderdaad vroeg zijn dan kunnen we mooi Saabjes kijken die aankomen...
@gijsmondria: We willen graag vroeg vertrekken omdat het met een groep naar verwachting allemaal wat langzamer gaat. Verwacht wordt dat er ook in de buurt van de eindlocatie wel enige vertraging zal zijn. Mochten we inderdaad vroeg zijn dan kunnen we mooi Saabjes kijken die aankomen...
-
klaasj
- Donateur (8x)

hey saabisten. ik meld me af voor het convooi oost. ik zou inhaken na lochem maar ga met de familie al vroeger weg naar noordwijkerhout om een jonge herder te bekijken. kan dit mooi combineren en kom dan gewoon om 1 uur naar het vliegveld. (Ben al een tijdje op zoek naar een nieuw maatje). Zie jullie later. groet Klaas. (als je hem tegenkomt) Klaasj.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Logische keus Klaas, veel plezier en ik hoop dat je een maatje zult vinden in de jonge herder...
Scheelt ons weer een aanhaak locatie.
Scheelt ons weer een aanhaak locatie.
-
herrick
- Geregistreerd lid
Ook hier een verandering van plannen. Wij blijven zaterdag na een verjaardag slapen in Amersfoort en komen dus niet naar we IKEA Hengelo. Maar we haken wel graag aan tijdens de sanitaire stop bij Tolnegen.
Jelmer,ik schat dat jullie daar tegen 11.00 uur zijn?
Jelmer,ik schat dat jullie daar tegen 11.00 uur zijn?
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik denk inderdaad dat 11.00 uur een mooie verwachting is voor de sanitaire stop. We zien je daar. 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Bericht op de eerste pagina weer een beetje aangepast. De aanhaak locaties tussen Hengelo en Tankstation Vundelaar heb ik eruit gehaald aangezien daar nog geen aanmeldingen voor zijn. Iedereen die op dat traject in wil voegen kan dat doen bij Tankstation Vundelaar. Hendrik krijgt bericht zodra we (groep vanuit Hengelo) bij Deventer zijn. Ongeveer 3 minuten daarna komen we langs Vundelaar.
De vermelding van de sanitaire stop bij Tolnegen is toegevoegd, Herrick haakt vanaf daar bij ons aan.
De vermelding van de sanitaire stop bij Tolnegen is toegevoegd, Herrick haakt vanaf daar bij ons aan.
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Ik ben er a.s. zondag bij!!

-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik heb je in de lijst geplaatst. Wordt al een leuk groepje...
Uit het topic met aandachtspunten voor konvooien (lees dat topic aub door voor vertrek) nog even het volgende:
Uit het topic met aandachtspunten voor konvooien (lees dat topic aub door voor vertrek) nog even het volgende:
Nine schreef: Terugkijkend naar 2010 kan ik me herinneren dat 10 wagens pers cluster genoeg is. Traagste voorop, snelste achteraan (al dan niet uitgerust met portofoon...ik prefereer een turbo). Je moet voorkomen dat de club zo groot wordt dat de achterste heel onrustig moet gaan rijden
.
Hoe langer het konvooi des te lager de snelheid en dat is voor overig verkeer niet handig. Streef naar 100 km/u en kijk dan of het iets langzamer moet of sneller mag. En wat afstand houden betreft...inderdaad genoeg afstand 2 volle seconden minimaal. Zou jammer zijn als we de pers halen met een kettingbotsing.![]()
Dan toch weer offtopic: het weer ziet er perfect uit (kouder dan nu en vooral ...zonniger! --> goed voor de foto's)
-
grootersr
- Geregistreerd lid
Ben er ook bij vanaf Hengelo
900 2.0i '96
900 2.0i '96
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Je bent van harte welkom. Ik heb jouw naam op de eerste pagina toegevoegd!
Ook welkom op het forum!
Ook welkom op het forum!
-
Henk TB
- Geregistreerd lid
Jelmer,
groep Vundelaar is al bijna een volwaardig convooi gezien het advies van Nine?
en Ikea zijn ook al bijna 2 groepen, wordt zo een aardig sliertje SAABS door Nederland heen
Zelfs t weer schijnt mee te gaan werken

groep Vundelaar is al bijna een volwaardig convooi gezien het advies van Nine?
en Ikea zijn ook al bijna 2 groepen, wordt zo een aardig sliertje SAABS door Nederland heen
Zelfs t weer schijnt mee te gaan werken
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
Is RTV Oost al geïnformeerd? Zitten aan de overkant bij IKEA, dus kunnen het vertrek natuurlijk leuk filmen (als het niet te vroeg is voor ze)