Dank Frits 9-3, maar we doen er hier verder niets mee
Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
Gaat het voorinschrijftopic dicht omdat de definitieve inschrijvingen mogelijk zijn, krijgen we alsnog berichtjes van inschrijvingen 
-
Dubbelbrand
- Donateur

Uhm mss een stomme vraag nog die al beantwoord is ivm die stickers.
Ik heb ze gisteren ook besteld en vandaag de factuur binnen maar zoals ik het lees
moet ik ze vooraf betalen. Maar dat kan alleen met Paypal en dat moet dan weer
met een creditkaart en DIE HEB IK DUS NIET.
Iemand al wetende of het ook anders kan?
En in principe komt deze jongeman (ahum) ook vanuit Geertruidenberg naar
de meeting toe. Moet nog wel een paar zaken rechtstrijken ivm mijn dochter
die dat weekend hier zou zijn vandaar.
Als dat gedaan is zal ik met zeker via de daartoe bestemde wegen aanmelden
met Groet
Ik heb ze gisteren ook besteld en vandaag de factuur binnen maar zoals ik het lees
En in principe komt deze jongeman (ahum) ook vanuit Geertruidenberg naar
de meeting toe. Moet nog wel een paar zaken rechtstrijken ivm mijn dochter
die dat weekend hier zou zijn vandaar.
Als dat gedaan is zal ik met zeker via de daartoe bestemde wegen aanmelden
met Groet
-
bestway
- Donateur (2x)

Gewoon dochter meenemen .............. 
-
Chaseplane
- Geregistreerd lid
Oké, geregeld!
Laten we hopen op mooi weer, dan komen er luchtfoto's van de hele stoet en wat er nog meer te zien valt tijdens het evenement.
Laten we hopen op mooi weer, dan komen er luchtfoto's van de hele stoet en wat er nog meer te zien valt tijdens het evenement.
-
Dubbelbrand
- Donateur

Helemaal geregeld, dochter gaat mee en haar vriendje, die het neefje van mijn vrouw is (niet haar moeder)
en die ook nog mijn monteur is (in opleiding maar wil alles leren en ik heb 2 linkerhanden) en mijn jongste
stiefzoon ( ook Saabgek, lid van dit forum en van de Saabclub) en uiteraard ook mijn schatje gaat mee
Dus zo dan maar de inschrijving officieel gaan maken en dan ook maar met de Saab colonne vanuit Breda
mee te rijden
en die ook nog mijn monteur is (in opleiding maar wil alles leren en ik heb 2 linkerhanden) en mijn jongste
stiefzoon ( ook Saabgek, lid van dit forum en van de Saabclub) en uiteraard ook mijn schatje gaat mee
Dus zo dan maar de inschrijving officieel gaan maken en dan ook maar met de Saab colonne vanuit Breda
mee te rijden
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Dat word een drukke boel in Breda. 
-
Pens
- Geregistreerd lid
Geweldig en lekker dicht bij.
Bijna in de achtertuin.
Zal er zeker zijn met mijn Saab Classic 900i
Bijna in de achtertuin.
Zal er zeker zijn met mijn Saab Classic 900i
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Outside Saab - Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1-12 - I
Die discussie over echte SAABs zou misschien beter veranderd kunnen worden in een discussie over echte SAAB-liefhebbers. (Al gaan we daar waarschijnlijk ook niet uitkomen...)Sapphire schreef:...
Mijn 90 werd al eens aangezien voor ouwe Volvo door een 9-3SS rijder![]()
...
Natuurlijk ken ik ook lui die beweren dat alles na de 96V4 of 99 geen Saab is maar een Opel of GM auto. Ik vraag dan altijd of ze op de hoogte zijn dat in hun 96V4 een Ford (inmiddels ook GM) motor zit en de 99 een opgeleukte halve Triumph V8 aan boord heeft. Kijk, als er scheve conclusies worden getrokken kan ik het ook.
...
Maarruh, Ford van GM of GM in V4's? Heb ik wat gemist?
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Ik heb mij aangemeld via de officiële website, een ticket inmiddels per mail ontvangen en zal met de noordelijke groep meerijden. DaZuL2001 schreef:Gaat het voorinschrijftopic dicht omdat de definitieve inschrijvingen mogelijk zijn, krijgen we alsnog berichtjes van inschrijvingen
an zou het toch helemaal goed moeten komen, nietwaar?
-
odin1899
- Donateur

Bah, ook de Ursaab en de 92 zijn geen echte SAABs met die van DKW gejatte motor!
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Zolang er die 4 letters op staan, en het type begint met 9whatever is het voor mij goed. En heeft iedereen die z'n auto gekocht heeft toch zijn steentje bij gedragen aan het voort leven van Saab. En dan kun je discussiëren over dat het wel een "echte" saab is of wat niet maar er iets aan veranderen doe je toch niet... En wat is er nu wel Echt van een merk? Merk pindakaas komt uit de zelfde fabriek als de euroshopper pindakaas en smaakt die nou echt zo andersFunky Dude schreef:Die discussie over echte SAABs zou misschien beter veranderd kunnen worden in een discussie over echte SAAB-liefhebbers. (Al gaan we daar waarschijnlijk ook niet uitkomen...)Sapphire schreef:...
Mijn 90 werd al eens aangezien voor ouwe Volvo door een 9-3SS rijder![]()
...
Maarruh, Ford van GM of GM in V4's? Heb ik wat gemist?
En waarom niet iedereen een nieuwe saab heeft? Ik denk niet dat iedereen zich zo iets kan veroorloven. Als ik het geld had stond er hier nu de dikste uitvoering voor de deur met een mooie 9-3 cabrio ernaast... Maarja dat haal je niet met een getal van 3 nullen op je bankrekening
Dus stop alsjeblieft met die eindeloze discussies, is wel een saab, is niet een saab enzo. Steek gewoon een duim naar elkaar op en rij vrolijk een rondje
...
Dit moest ik heel eventjes kwijt:
-
ilja87
- Geregistreerd lid
ben er ook bij! Heerlijk dat het maar 20 minuten rijden is!! 
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Je hoeft niet per sé een creditcard te hebben.Dubbelbrand schreef:Uhm mss een stomme vraag nog die al beantwoord is ivm die stickers.
Kan ook via reguliere bankrekening.
-
dieterdaan
- Geregistreerd lid
ben er bij
het is 2 uur rijden maar je moet er iets voor over hebben kom van bonheiden belgie
zoude we niet ergens kunnen afspreken (voor de belgen dan) dat we met een paar auto's kunnen rijder is altijd leuker als alleen
mvg dieter
zoude we niet ergens kunnen afspreken (voor de belgen dan) dat we met een paar auto's kunnen rijder is altijd leuker als alleen
mvg dieter
-
Funky Dude
- In memoriam †
@ maxmink93: En de SAAB 600? Weliswaar volgens mij nieuw alleen in Zweden geleverd en eigenlijk vrijwel identiek aan Lancia Delta, maar volgens mij toch ook een SAAB.
Overigens gaven Sapphire en ik ook al aan het een onzinnige discussie te vinden.
Overigens gaven Sapphire en ik ook al aan het een onzinnige discussie te vinden.