Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
Chaseplane
Geregistreerd lid

Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Bericht door Chaseplane » wo 04 jan, 2012 17:35

aZuL2001 schreef:Cool !

Krijg je toestemming om op Valkenburg te landen ? :)
Nee, mag niet zomaar. Zal afhankelijk zijn van wat de leiding van dit evenement wil. Is waarschijnlijk wel regelbaar, maar termijn is (erg) kort en er zijn alternatieven.

Maar dat laat ik even aan Eric en de zijnen over om over te beslissen.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 04 jan, 2012 17:45

Op de foto van vorig jaar heb ik mezelf kunnen vinden, dat was een gaaf overzicht!

Net mijn oom gesproken, die gaat zich inschrijven met zijn 9-5NG. Dus dat zijn er 11 ;)

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 04 jan, 2012 18:06

Chaseplane schreef:Air Support nodig?

Chaseplane is weer beschikbaar voor de luchtfoto's als dat gewenst is :D
Leuk Herbert! Zelf ben ik er niet bij (Kortjakje hé :D ). Maar had in dit geval toch wel met de Saab gegaan hoor.

Chaseplane
Geregistreerd lid

Bericht door Chaseplane » wo 04 jan, 2012 18:27

N2024 schreef:
Chaseplane schreef:Air Support nodig?

Chaseplane is weer beschikbaar voor de luchtfoto's als dat gewenst is :D
Leuk Herbert! Zelf ben ik er niet bij (Kortjakje hé :D ). Maar had in dit geval toch wel met de Saab gegaan hoor.
Hey Rudy,

Tja, zaterdag zou wat minder een probleem geweest zijn voor je, hè? Nou ja, er zijn gelukkig altijd nog de foto's ;)

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » wo 04 jan, 2012 18:41

@ Kortjakje: In plaats daarvan sponser je de dag met je winkel? Zou m.i. wel netjes zijn gezien je vele bijdragen waarin je toko vermeld en getoond wordt.

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » wo 04 jan, 2012 18:44

Chaseplane schreef:Nee, mag niet zomaar. Zal afhankelijk zijn van wat de leiding van dit evenement wil. Is waarschijnlijk wel regelbaar, maar termijn is (erg) kort en er zijn alternatieven.Maar dat laat ik even aan Eric en de zijnen over om over te beslissen.
FWIW ik heb de havenmeester die vermeld staat op de website van Luchtsport Valkenburg gevraagd wat er mogelijk is qua starten/landen die zondag voor piloten/vliegtuigen niet geassocieerd met vliegveld Valkenburg (zou trouwens zonde zijn als de luchtsport helemaal verdwijnt van dan veld :/ ).

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 04 jan, 2012 18:47

nevermind

Chaseplane
Geregistreerd lid

Bericht door Chaseplane » wo 04 jan, 2012 18:51

odin1899 schreef:
Chaseplane schreef: Nee, mag niet zomaar. Zal afhankelijk zijn van wat de leiding van dit evenement wil. Is waarschijnlijk wel regelbaar, maar termijn is (erg) kort en er zijn alternatieven.
Maar dat laat ik even aan Eric en de zijnen over om over te beslissen.
FWIW ik heb de havenmeester die vermeld staat op de website van Luchtsport Valkenburg wat er mogelijk is qua starten/landen die zondag voor piloten/vliegtuigen niet geassocieerd met vliegveld Valkenburg (zou trouwens zonde zijn als de luchtsport helemaal verdwijnt van dan veld :/ ).
Hoi Odin1899,

Da's zeker bruikbaar! Maar ik wacht even af hoe het organiserend committee hier mee om wil gaan. Tot nu toe heb ik me alleen maar aangemeld om de foto's te maken, maar ik weet nog niet of ze daar gebruik van willen maken. Dat wacht ik dus even af, om te voorkomen dat ik voor mijn beurt spreek. Stuur je me voor de zekerheid even een PM met je contact gegevens? Dan kan e.e.a. mogelijk snel geregeld worden. Ik heb de mijne alvast naar je verstuurd.

Thanks!
Herbert

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 04 jan, 2012 18:55

Funky Dude schreef:@ Kortjakje: In plaats daarvan sponser je de dag met je winkel? Zou m.i. wel netjes zijn gezien je vele bijdragen waarin je toko vermeld en getoond wordt.
Herbert weet wel wat ik bedoel Funky Dude. De winkel is bij mij op zondag altijd gesloten trouwens.

Viggen/900CabrioAero
Geregistreerd lid

Bericht door Viggen/900CabrioAero » wo 04 jan, 2012 19:13

Ik ben van de partij! Wil, indien nodig, graag de Zweedse vlag wederom kleur geven dmv mijn blauwe Viggen voor een mooi airshot.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Outside Saab - Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1-12 - I

Bericht door Sapphire » wo 04 jan, 2012 19:22

tecks schreef:Als je op een Saab support convoy staat met iedereen met grote stickers save saab, dan is het juist respectloos om te roepen dat de helft van de aangetreden mensen er eigenlijk niet bijhoort en dat de fabriek redding eigenlijk ook niet behoeft, want er is toch niks Saab-waardigs te produceren.
Dat soort uitspraken hoor je bij elk automerk en bij elke club waarvan dan ook. Ieder is een andere mening toegedaan. Geen enkel automerk is 100% authentiek want iedereen speelt leentjebuur bij elkaar, vroeger ook al. Erg? Nee, helemaal niet. De 9-5 NG is ook een prachtige auto en op en top Saab.

Zelf ben ik gek van alle modellen Saab van 92A tot 9-5NG Estate en vind ik het jammer dat zulke dingen gezegd worden. Echter ingaande op jouw opmerking herkennen heel veel 9-3/9-5 rijders oude Saabs niet als Saabs en mijn 9000 werd laatst nog voor Alfa Romeo uitgemaakt (waarbij je je kunt afvragen of het onwetendheid was of een bewuste opmerking ivm TIPO4) dus het werkt ook de andere kant op. Mijn 90 werd al eens aangezien voor ouwe Volvo door een 9-3SS rijder :shock:

Natuurlijk ken ik ook lui die beweren dat alles na de 96V4 of 99 geen Saab is maar een Opel of GM auto. Ik vraag dan altijd of ze op de hoogte zijn dat in hun 96V4 een Ford (inmiddels ook GM) motor zit en de 99 een opgeleukte halve Triumph V8 aan boord heeft. Kijk, als er scheve conclusies worden getrokken kan ik het ook.

Het grootste deel van de mensen is echter dezelfde mening toegedaan namelijk dat Saab een fantastisch merk is dat moet blijven bestaan. Of in elk geval dat we moeten genieten van wat er nog wel is. En dat vieren we de 15e. Van negatievelingen heb ik me nooit veel aangetrokken, daar laat ik mij niet door verpesten.

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » wo 04 jan, 2012 19:30

Is het wellicht een idee voor de organisatie om een Paypal-account te openen zodat mensen een vrijwillige bijdrage kunnen doen voor eventuele onkosten van het evenement?

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » wo 04 jan, 2012 19:36

Is er al : http://www.outside-saab.com/donatie" onclick="window.open(this.href);return false; ;)

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » wo 04 jan, 2012 19:43

Iets met neus en lang en verder kijken ;).

frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door frits 9-3 » wo 04 jan, 2012 19:59

Ik heb me zojuist aangemeld. :D

Groet,
Frits :O:

Plaats reactie