Catering tijdens Outside Saab NL
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Catering tijdens Outside Saab NL
Broodje halen en al kauwend alles aanschouwen 
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Ik hoop alleen dat bij de catering genoeg mensen achter de toonbank staan, want anders liggen wij daar allemaal halfdood voor dat het onze beurt is.

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Hoe was de catering eigenlijk? Zelf geen tijd gehad om hier gebruik van te kunnen maken 
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Die was best te doen. Beleefde mensen die wisten waar ze mee bezig waren. Dit is mijn ervaring.
groetjes,
Jan
groetjes,
Jan
-
Ton77
- Geregistreerd lid
catering was goed
ik werk zelf in de horeca en kijk dus met een ander oog dan andere mensen
de mensen die er werkten wisten van wanten, waren erg profesioneel en vooral, ze waren goed voorbereid om een groot aantal mensen binnen korte tijd van eten en drinken te kunnen voorzien
al met al erg goed geregeld
chapeau chapeau
ik werk zelf in de horeca en kijk dus met een ander oog dan andere mensen
de mensen die er werkten wisten van wanten, waren erg profesioneel en vooral, ze waren goed voorbereid om een groot aantal mensen binnen korte tijd van eten en drinken te kunnen voorzien
al met al erg goed geregeld
chapeau chapeau
-
odin1899
- Donateur

Ik wilde na de speech een bakkie koffie en een kaakje scoren maar maakte rechtsomkeert toen ik de lange rij wachtenden bij elke counter zag. Toen ben ik maar in de lange rij wachtende Saabs voor de uitgangsroute gaan staan
.
-
Ton77
- Geregistreerd lid
er stonden lange rijen dat klopt
maar ik heb niet echt heel lang hoeven wachten als ik erin stond, het liep vlot
ook met dank aan de saabrijders die netjes en gedwee in de rij aansloten en niet halverwege probeerde er tussen te knijpen
maar ik heb niet echt heel lang hoeven wachten als ik erin stond, het liep vlot
ook met dank aan de saabrijders die netjes en gedwee in de rij aansloten en niet halverwege probeerde er tussen te knijpen
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Ik ben juist tijdens de speech koffie gaan halen, lekker rustig en kon gelijk bestellen.odin1899 schreef:Ik wilde na de speech een bakkie koffie en een kaakje scoren maar maakte rechtsomkeert toen ik de lange rij wachtenden bij elke counter zag. Toen ben ik maar in de lange rij wachtende Saabs voor de uitgangsroute gaan staan.
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
tijdens de speech koffie gehaald - 4 personen voor mijn, jammer dat het eten al uitverkocht was 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik had zelf wat meegenomen. Op de terugweg in de auto maar opgegeten want tijdens het evenement had ik er geen tijd voor 
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Heb er nu ineens een beeld bij hoe dat er op een Audi of Seat meeting aan toegaat...Ton77 schreef: ook met dank aan de saabrijders die netjes en gedwee in de rij aansloten en niet halverwege probeerde er tussen te knijpen
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Gisteravond bericht ontvangen dat de catering ons evenement had onderschat 
-
Ton77
- Geregistreerd lid
en dan nog zo goed opgevangen! chapeau chapeau
-
evo
- Donateur (2x)

... 'k miste wel een frietkot of twee
Zondag is altijd zoveel-mogelijk-friet-dag bij ons. Maarja dat kon de organisatie ook niet weten.
Is natuurlijk ook moeilijk in te schatten bij zo'n uniek evenement.
Zondag is altijd zoveel-mogelijk-friet-dag bij ons. Maarja dat kon de organisatie ook niet weten.
Is natuurlijk ook moeilijk in te schatten bij zo'n uniek evenement.
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Vreemd! Een half uurtje na de speech was er nog eten in overvloed, misschien de goedkoopste bollen (die eerder op de dag heerlijk vers en knapperig smaakten) niet meer maar nog lekkere betaalbaarbare alternatieve genoeg verkrijgbaar waarvan acte.Te-Jo schreef:tijdens de speech koffie gehaald - 4 personen voor mijn, jammer dat het eten al uitverkocht was
Zo'n dag maakt hongerig en als het dan allemaal prima verzorgd is... maw de catering was prima in orde, overigens waren de specials bij de Burgerking 2 jaar terug ook een leuk en spontaan alternatief.
sb153b