Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Re: we are many, we are SAAB, vanuit Breda
Over die worstenbroodjes gesproken... worden we daarover ook nog "gebriefd"?? Bring your own of gaan jullie mannen van deze geweldige konvooi deze verrassing ook nog voor ons regelen???
Of moet ik een echte vrouw spelen en een taart/cake bakken of zo???
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Word allemaal voor jullie geregeltRed lady schreef:Over die worstenbroodjes gesproken... worden we daarover ook nog "gebriefd"?? Bring your own of gaan jullie mannen van deze geweldige konvooi deze verrassing ook nog voor ons regelen???
En ik mag aan nemen dat gewoon een echte vrouw bent en daar niet voor hoeft te spelenRed lady schreef:
Maar nee hoor, hoeft niet mag wel.
en ik stuur iedereen een bericht als het bijna zo ver is. Zijn nog wat dinge waarover ik aan het brainstormen ben. Zowiesoow laat ik jou alles weten via PB of telefoon, zo ook bij SaDi omdat jullie later zijn. dat heeft betrekking tot de pauze plaats en nog wat dingen
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Ik ben van oorsprong Nederlandse... dus niet helemaal de goede persoon om dit te vragen denk ikmaxmink93 schreef:... van over de grens is dat natuurlijk altijd welkom!
Scherpmaxmink93 schreef: En ik mag aan nemen dat gewoon een echte vrouw bent en daar niet voor hoeft te spelen?
Maar top dat jullie t allemaal zo mooi regelen.... let me know als jullie er uit zijn!
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Scherp, zoals het een echte Brabander betaamt 
Max, we zijn goed bezig maat!
Nog effe en de maximale limiet is bereikt.
Oeps:
http://www.autobedrijfpetermink.nl/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Max, we zijn goed bezig maat!
Nog effe en de maximale limiet is bereikt.
Oeps:
http://www.autobedrijfpetermink.nl/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
phantom omdat jij mij vandaag liep te kloten wil ik je even wijzen op dezen taal fout. want een limiet is altijd een maximum
.
Verder vind ik je wel een goede gast hoor
!
Verder vind ik je wel een goede gast hoor
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik tel zo gauw al 5 fouten in die ene zin!maxmink93 schreef:phantom omdat jij mij vandaag liep te kloten wil ik je even wijzen op dezen taal fout. want een limiet is altijd een maximum.
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Hahaa.. Millerman... ik wilde er al niet over beginnen 
Je hebt scherp en je hebt hot chili
Je hebt scherp en je hebt hot chili
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
ik deed dat ook alleen om even terug te peste millerman!
Ben zelf een dislect en ik word er heeel moe van als ik al mijn zinnen grondig moet controleren als iedereen toch begrijpt wat ik bedoel :rollen!
En ik zit op een ipad zonder spellings controle
Ben zelf een dislect en ik word er heeel moe van als ik al mijn zinnen grondig moet controleren als iedereen toch begrijpt wat ik bedoel :rollen!
En ik zit op een ipad zonder spellings controle
-
millerman
- Donateur (3x)

Kon het in dit geval niet laten... 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
maakt niet uit hoor..
hoor het vaak zat :
.
hoor het vaak zat :
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Mannen... als ik verder nog iets kan betekenen dan weten jullie me wel te vinden hè!!!
Was ff aan t googlen naar een jurk met de Zweedse vlag (leek me wel leuk
), maar dat gaat hem toch niet worden vrees ik...
Was ff aan t googlen naar een jurk met de Zweedse vlag (leek me wel leuk
-
SaDi
- Geregistreerd lid
Ik heb nog + ca 50pk voor je
Liggen Zaterdag klaar in de regio Tilburg ...
Wordt hier een gezellige boel ....
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
We geveb wel een gil:).Red lady schreef:Mannen... als ik verder nog iets kan betekenen dan weten jullie me wel te vinden hè!!!
Was ff aan t googlen naar een jurk met de Zweedse vlag (leek me wel leuk), maar dat gaat hem toch niet worden vrees ik...
ennuuu is het daar in het zuide dan een stuk beter weer? Want hier is half nederland overstroomt en weg gewaait...
Gelukkig heb je een estate, kun je ze mooi achterin stoppenSaDi schreef:Ik heb nog + ca 50pk voor jeLiggen Zaterdag klaar in de regio Tilburg ...
![]()
-
SaDi
- Geregistreerd lid
Hier val t best mee hoor ... deze streek toch. (Mechelen - Leuven centrum België)
Enkele bomen eruit geknald ... maar niet echt heel verschrikkelijk zoals bij jullie in t noorden
Hopelijk is t Zondag beetje aangenaam weertje ... en vooral liefst DROOG ...

Enkele bomen eruit geknald ... maar niet echt heel verschrikkelijk zoals bij jullie in t noorden
Hopelijk is t Zondag beetje aangenaam weertje ... en vooral liefst DROOG ...
-
Djordy86
- Geregistreerd lid
Op droog weer hopen we allemaal. het liefst nog met een zonnetje erbij.