SNEU!!! We zorgen voor bergen met foto's!!!!Edgar schreef:Helaas, ik baal er enorm van maar moet mij helaas afmelden..
Sterkte zondag!
Elly
SNEU!!! We zorgen voor bergen met foto's!!!!Edgar schreef:Helaas, ik baal er enorm van maar moet mij helaas afmelden..
Heb je op de lijst erbij op nummer 11.9000anni schreef:We zullen ook in het konvooi meerijden. Vermoedelijk met de cabrio. Tot zondag!
Ok, bedankt voor de melding!roberto schreef:kleine wijziging,wacht niet op mij (30)
Ik ga morgen een SAAB 96 montecarlo ophalen voor de sttic show dus ik ben dus al vroeg in Valkenburg .
roberto
Dat is nog eens een eerste bericht! Welkom bij de club, ik schrijf je erbij en tot morgen!Ruud Classic schreef:Hou Ellie,
Helaas niet met de classic maar wel met de 9-3 zullen we bij Ikea ook aansluiten.
Groetend,
Ruud Classic

Jammer, maar gelukkig hebben we (straks) de foto's nog!francofiel schreef:Goed, onvoorziene omstandigheid: ik ben er helaas niet bij morgen
Het terrein gaat om 13:00 open, wees niet te vroeg en verstop de aanvoerroute niet! Ben je vroeger stop dan niet op de weg die naar het vliegveld leidt. Zoek even een parkeerplaats.
Dat parkeerterrein van de voetbalvereniging houden we natuurlijk in de smiezen,GUUSarrow schreef:misschien haak ik bij de A4 ook wel aan vanuit Amstelveen, hoewel jullie wel vroeg weggaan.... het is maar 35 minuten rijden vanaf Ikea waardepolder naar katwijk.
Al een parkeerplaats op het oog om tijdelijk te parkeren bij het vliegveld in de buurt? Ik zie een paar honderd meter voor het vliegveld een voetbalvereniging met een groot parkeerterrein...??
Het terrein gaat om 13:00 open, wees niet te vroeg en verstop de aanvoerroute niet! Ben je vroeger stop dan niet op de weg die naar het vliegveld leidt. Zoek even een parkeerplaats.