Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle
-
dadunk
- Geregistreerd lid
Re: We are many, we are SAAB NOORD Nederland **update 5/1**
Ik ben er nog niet uit welke auto ik mee ga nemen, de 96 uit '79 of de 9-3 ss uit '09...
-
Funky Dude
- In memoriam †
Zal ik dan maar voor je kiezen?
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: We are many, we are SAAB NOORD Nederland **update 4/1**
Ok, ik ga mee vanaf daar. 9.30 uur?shearwater schreef:P-plaats Peelo, Tamoil pompstation net voorbij Assen Noord als je vanaf Vries komt.
Groet,
Frits
-
rene
- Geregistreerd lid
Hoi Duncan,
Doe de 9-3, daar rijden er niet veel van in die kleur.
René.
Doe de 9-3, daar rijden er niet veel van in die kleur.
René.
-
bob_z
- Geregistreerd lid
ik zou zeggen laat ze eens zien, als ik nu zou moeten kiezen zeg ik de 96dadunk schreef:Ik ben er nog niet uit welke auto ik mee ga nemen, de 96 uit '79 of de 9-3 ss uit '09...
-
rene
- Geregistreerd lid
Een witte 9-3 Sport Sedan met 18"lm. Prachtig!!bob_z schreef:ik zou zeggen laat ze eens zien, als ik nu zou moeten kiezen zeg ik de 96dadunk schreef:Ik ben er nog niet uit welke auto ik mee ga nemen, de 96 uit '79 of de 9-3 ss uit '09...
René.
-
bob_z
- Geregistreerd lid
de 96 dus IMHO heherene schreef:Een witte 9-3 Sport Sedan met 18"lm. Prachtig!!bob_z schreef:ik zou zeggen laat ze eens zien, als ik nu zou moeten kiezen zeg ik de 96dadunk schreef:Ik ben er nog niet uit welke auto ik mee ga nemen, de 96 uit '79 of de 9-3 ss uit '09...
René.
nee hoor, lood om oud ijzer offuh wit-goud om geel-goud is een betere uitdrukking.
-
Esther Visser
- Geregistreerd lid
Vanuit Zwolle, 96 tweetact of 9000 aero, nog niet bekend
-
blue city
- Donateur (3x)

Hoi 
Helaas heb ik mijn caabje opgeschort, dus helaaaaaaaaaaaaaaaaas.
Volgende keer beter??
Garry
Helaas heb ik mijn caabje opgeschort, dus helaaaaaaaaaaaaaaaaas.
Garry
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Nog even een stimulans voor de 96 vereniging Noord Nederland:
TIP: Als je Saabje geschorst is, is er misschien ergens nog wel een achterbank vrij? Wie biedt zich aan voor de geschorste fans onder ons?Er in totaal 466 SAABS en ruim 850 deelnemers ingeschreven voor 15 januari
2x 93
2x 95
21x 96
3x Sonett
28x 99
-
dadunk
- Geregistreerd lid
oke, piccies:
Deze:
of deze:
De 96 is natuurlijk prachtig, je laat nostalgie, merktrouw, noem alle superlatieven maar op, zien met een 96 en het is natuurlijk gewoon leuk om mee te rijden.
Daarentegen, waarschijnlijk haal ik eind dit jaar de km's van mijn lease contract met de 9-3, en ik wil eigenlijk gewoon weer een nieuwe 9-3! Je zou kunnen zeggen neem de 9-3 om te laten zien dat Saab liefhebbers niet veelal in een "oude" (no offence!) Saab rijden en dat er zeker nog vraag is naar nieuwe. Dit naast de liefhebberij van de oudere modellen. Ook is deze tot nu toe het laatste model 9-3 (ooit?!
) door Saab gemaakt.
Voor evt. meerijders heb zeker nog plek in de auto!
Deze:
of deze:De 96 is natuurlijk prachtig, je laat nostalgie, merktrouw, noem alle superlatieven maar op, zien met een 96 en het is natuurlijk gewoon leuk om mee te rijden.
Daarentegen, waarschijnlijk haal ik eind dit jaar de km's van mijn lease contract met de 9-3, en ik wil eigenlijk gewoon weer een nieuwe 9-3! Je zou kunnen zeggen neem de 9-3 om te laten zien dat Saab liefhebbers niet veelal in een "oude" (no offence!) Saab rijden en dat er zeker nog vraag is naar nieuwe. Dit naast de liefhebberij van de oudere modellen. Ook is deze tot nu toe het laatste model 9-3 (ooit?!
Voor evt. meerijders heb zeker nog plek in de auto!
-
bob_z
- Geregistreerd lid
WOW hoe mooi de 9-3 ook is maar dan toch de 96 wat een beauty!
Hoewel ik jouw beweegreden om met de 9-3 te gaan wel erg sterk vindt!
Lastige keuze een soort Salomons oordeel!
Hoewel ik jouw beweegreden om met de 9-3 te gaan wel erg sterk vindt!
Lastige keuze een soort Salomons oordeel!
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Ik haak niet aan op het konvooi Noord Nederland. Ga eerst forummer Bram opikken in de regio Utrecht. Dus we sluiten ons daar wel aan.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Misschien nog even wachten tot er een achterbank vrij is? Zonde als je dit niet meemaakt.blue city schreef:Hoi
Helaas heb ik mijn caabje opgeschort, dus helaaaaaaaaaaaaaaaaas.![]()
![]()
![]()
Volgende keer beter??
Garry
-
shearwater
- In memoriam †
Ik zit ook nog te dubben welke ik mee zalen nemen, deze

of deze

Wat vinden jullie?

of deze