SAAB/NEVS part II
-
busy
- Donateur (4x)

Re: SAAB/NEVS part II
Logische stap. Blijkbaar duurt het langer voordat het echte nieuws komt. Maar dat komt op 8 oktober. Vooral voor de medewerkers vervelend.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Jammer dat autoweek/nu nog steeds het verhaal over het logo niet heeft begrepen...
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
gudmundje
- Donateur

Saabsunited ligt ook plat...
Niet dat daar nog veel nieuws te rapen was de laatste tijd.
Niet dat daar nog veel nieuws te rapen was de laatste tijd.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Hoe zit het daarmee dan? Ik heb ook geen idee, dacht inderdaad dat NEVS de naam Saab niet meer mocht gebruiken...Tubbe schreef:Jammer dat autoweek/nu nog steeds het verhaal over het logo niet heeft begrepen...
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
SU ligt plat vanwege een update bij de ISP van SU. dat heeft dus niets te maken met de perikelen rond NEVS, al komt het wel beroerd uit, want ze kunnen zo geen berichten doorgeven.
-
Robbert
- Donateur (6x)

The former Saab griffin logo will not be used, as Saab AB and Scania AB, who own the rights to use the griffin, have not given Nevs the right for its use.Arbilen schreef:Hoe zit het daarmee dan? Ik heb ook geen idee, dacht inderdaad dat NEVS de naam Saab niet meer mocht gebruiken...Tubbe schreef:Jammer dat autoweek/nu nog steeds het verhaal over het logo niet heeft begrepen...
-
ZSR
- Donateur (3x)

En gelijk hebben ze, weer jij veel wat die Chinezen, Indiërs en weet ik veel met Saab gaan uitspoken. En daar zit dan je Griffin op. Mooi niet!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
bovendien is het contractueel vastgelegd, dat als NEVS uitstel zou aanvragen, Saab AB het gebruiksrecht zou mogen intrekken.
hetgeen geschiedde.
hetgeen geschiedde.
-
Alex B
- Geregistreerd lid
Mwoah, ik heb die rooie vrachtwagenspreeuw nooit wat gevonden dus ik lig er niet wakker van. Terug naar het oude vliegtuiglogo!ZSR schreef:En gelijk hebben ze, weer jij veel wat die Chinezen, Indiërs en weet ik veel met Saab gaan uitspoken. En daar zit dan je Griffin op. Mooi niet!
Alex
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Ja heel mooi logo, maar wat heeft dat vliegtuig met Nevs te maken?
-
Robbert
- Donateur (6x)

Het oude logo van Saab bestaat uit een vliegtuig.

Of nog ouder:

Er is inderdaad geen link met NEVS.

Of nog ouder:

Er is inderdaad geen link met NEVS.
-
Theun49
- Geregistreerd lid
Nah, misschien wel mooi, maar dat logo is wel erg gedateerd en misschien wel te sterk verbonden met de pre turbo ICE age.
Net deze dagen was in het nieuws, bijvoorbeeld op RTLZ, dat investeerders het spreekwoordelijke zinkende teerschip verlaten voor renewables.
De glans was er ook al wat vanaf sinds GM.
Voor mij hoeft het stickertje niet meer persé in het EV tijdperk.
NEVS 9-3 EV is prima.
Net deze dagen was in het nieuws, bijvoorbeeld op RTLZ, dat investeerders het spreekwoordelijke zinkende teerschip verlaten voor renewables.
De glans was er ook al wat vanaf sinds GM.
Voor mij hoeft het stickertje niet meer persé in het EV tijdperk.
NEVS 9-3 EV is prima.