carlsson schreef:@Reub,
Saab-aandelen die kun je voorlopig in iedergeval NIET dumpen
Ik heb ook nergens beweerd dat ik aandelen Saab heb, dus die KAN ik ook niet dumpen.
carlsson schreef:
Die hefboomconstructie, waarom heeft Saab die dan niet toegepast
Hebben ze wel, in het vroege voorjaar, toen de eerste hic-up eraan kwam. Daarna vielen er natuurlijk geen onder- en overuren meer te compenseren, bij gebrek aan overuren.
carlsson schreef:
Waar zijn harde bewijzen dan ANDERE landen wel in Saab willen investeren, daar ging het ook om.
Het gaat niet om andere landen, maar om INVESTEERDERS uit andere landen. Antonov, Pang-Da, Youngman, zijn beslist niet Zweeds.
carlsson schreef:
Daarnaast hij heeft die EIB lening alleen gekregen omdat de Zweedse staat garant staat.
De Zweedse staat heeft Saab Parts als onderpand; hoe risicovol is dat dan?
Bovendien, lees de voorwaarden die aan de release van de lening verbonden zijn, is dit voor R&D in duurzaamheid. Bijvoorbeeld in de JV e-AAM. Vraag voor de grap daar eens waar het geld aan op gaat.
Voor de rest zou ik zeggen: als pensionado heb je tijd zat om de feiten te vinden. Afgaande op wat je claimt gedaan te hebben, zou je ze op waarde kunnen schatten. Gebruik je tijd en kennis goed en verrijk ons met de vrucht hiervan. Dat "I told you so" is weinig meer dan meedoen met de ToTo.