SCN 1ste Onderdelendag 2014 - 12 april - Piershil

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Dubbelbrand
Donateur
Donateur

Re: SCN 1ste Onderdelendag 2014 - 12 april - Piershil

Bericht door Dubbelbrand » za 12 apr, 2014 15:56

Ook weer terug van de onderdelen dag. Dank je wel Levensnevel voor het meenemen van de juiste asbak. Die zit er alvast in. :D
Ook het gekochte motorkap embleem voor mijn 9-5 zit er op. Net geen vechtpartij met een andere gegadigde bij Saabworld die er ook 1 zocht.
Gelukkig had hij er 2 bij zich en heb ik gekozen voor de Saab zodat mijn mededinger de Saab/Scania kon nemen.
Mijn schatje bij de Saabfarm nog een SaabTroll polo gescoord. Binnen in de schuur een 9-5 estate model gekocht en nog een Saabtroll/trollhatten sticker meegenomen.
Op werk naar huis toen we net de snelweg op waren kwam er een 9-5NG voorbij zetten waar we lekker mee opreden tot vlak aan Breda met een redelijk snelheidje van
iets boven het normale. Net voor Zonzeel de 9-5 even de elandjes los gelaten vlak nadat we samen een Belgische 9-3 Aero voorbij waren gegaan.
Vriendelijk zwaaiend van de 9-5NG afscheid genomen en de A59 op gegaan waar precies in de andere bocht een auto met aanhanger beiden op hun zijkantje lagen
Al met al een zeer geslaagde onderdelen dag voor ons

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » zo 13 apr, 2014 14:19

Haha die andere gegadigde was ik, en dat "vechten" viel wel mee. :lol:
Er waren er 2.
Eentje met alleen SAAB en eentje met SAAB-SCANIA
Ik wilde perse SAAB-SCANIA, en voor jou maakte het niet uit, dus probleem opgelost.
Afbeelding

en zoals je ziet zittie eral op

Dubbelbrand
Donateur
Donateur

Bericht door Dubbelbrand » zo 13 apr, 2014 17:59

Bij mij zit hij er ook al op, zelfs al voor we uit Piershil bij de onderdelen dag wegreden, Weet nog steeds niet hoe je hier foto's kan plaatsen maar op FB wel.
Zag hem ook al daar staan je nieuwe embleem, ziet er goed uit, enne inderdaad vechten? Saabisten? Onderling? dan moet het wel heel erg worden :D

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » zo 13 apr, 2014 22:40

Door omstandigheden was ik wat later, maar ook toen scheen het zonnetje nog traditiegetrouw heerlijk. Naast wat klein spul, een poster en een kleine plastic Caab voor mijn neefje heb ik een werkelijk schitterend vormgegeven folder uit begin jaren '60 voor de SAAB 95 gescoord. Is wel in het Fins :wink:

Afbeelding
Afbeelding

En nog een sfeerfoto.
Afbeelding

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » zo 27 apr, 2014 21:08

ronmeijs schreef:Joopyboy Heb ik al een foto van jou 95 in het archief?

Dat lijkt mij niet, want een 95 heb ik (helaas?!) niet. Ik heb die folder puur gekocht omdat ik die zo mooi vond. Zo'n babyblauwe kortneus zoals erin staat zou ik overigens niet afslaan :wink:

Plaats reactie