Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Bericht
door Saapie » vr 04 nov, 2005 18:08
Vandaag stond er een rij-impressie van de 9-3 in de NRC. Niet erg positief, maar over het oude merk saab, ooit onafhankelijk, en eigenwijs, schreef de journalist:
" Saab was ooit een anarchistisch en orgineel merk"
Hetzelfde gold voor de bezitters, en daarmee ben ik het helemaal eens!!!!!
Of niet!??!?!?

-
MISTY
- Geregistreerd lid
Bericht
door MISTY » vr 04 nov, 2005 18:46
anarchist zeker

-
Bertus
- Geregistreerd lid
Bericht
door Bertus » vr 04 nov, 2005 18:47
O ja! Zullen we vannacht naar Parijs rijden om onze makkers aldaar een handje toe te steken? Wel met jouw Saab.

-
MISTY
- Geregistreerd lid
Bericht
door MISTY » vr 04 nov, 2005 18:54
niet alle anarchisten zijn geweldadig!!
Is het meerendeel franse allochtoon niet moslim dan?
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Bericht
door doktorevil » za 05 nov, 2005 1:06
Poe hee.....
Gaan we ons op het gladde ijs van de hedendaagse politiek begeven?
Watch out, people might get hurt...

let's stick to the program, that happens to be Classic Saab 900 technology...
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Bericht
door Thijs O. » za 05 nov, 2005 2:32
journalisten vinden het heerlijk om te klagen om zodoende een aantrekkelijk leesbaar stukje te schrijven en dusdoende enigzins hun bijdrage te leveren aan eventuele maatschappelijke opvattingen. Natuurlijk zijn er betere auto's en natuurlijk zijn er nadelen. Maar om deze nu zo exponentieel uit te lichten als dit journalistje...
ik zeg: lekker makkelijk....met name wat betreft het terugvallen op de zogenaamde oude saab rijders. (hoe vaak horen we dat wel niet? ik kan je vertellen; dat is geen steek veranderd). en behalve dat: hoe moeten we dan de BMW en Mercedes rijders wel niet omschrijven: als asociale rijders en kermisexploitanten?
Gelukkig heb ik geleerd zeer kritisch naar argumenten te kijken en mijn oordeel niet te ontlenen aan een simpel modaal journalistje met te veel ambities en aandachtsdrang.
-
robertw
Bericht
door robertw » za 05 nov, 2005 8:39
de dislecten onder ons zullen lezen: "narsistisch"
/rw
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » za 05 nov, 2005 9:17
Thijs O. schreef:hoe moeten we dan de BMW en Mercedes rijders wel niet omschrijven: als asociale rijders en kermisexploitanten?
Zo exact to the point geformuleerd idd, prachtig gewoon

-
Saapie
- Donateur (2x)

Bericht
door Saapie » za 05 nov, 2005 15:31
De NRC journalist was idd wel erg kritisch: ik vind de 9-3 wel mooi, maar ik vind het wel erg grappig dat de oude saab zo vaak wordt omschreven als eigenzinnig. Daarom houden we toch ook van onze saapies?
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Bericht
door dasdaas » ma 07 nov, 2005 13:36
haha, ben ook journalist en vind het heeeeeerlijk om in m'n ouwe trouwe Saabje rond te scheuren...... Maar tis dan wel een classic
Geen slecht woord van mij dus!
Daan
-
Rich
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rich » di 08 nov, 2005 13:01
Ik heb het helaas niet gelezen.
Is het mogelijk om het stukkie hier te plaatsen?
Dan kan ik er ook over mee praten

-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » di 08 nov, 2005 13:14
dit soort kranten (oa ook Volkskrant) ofwel hun redacteuren hebben gewoon de "ballen" verstand van auto's over het algemeen.
Ooit wel eens een ode aan de V240 (meen ik, of was het toch van de c900?) bij zijn afscheid gelezen in de Volkskrant, en dat barstte van de feitelijke onjuistheden..
waarmee ik niet de krant wil diskwalificeren... lees zelf het NRC.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » di 08 nov, 2005 16:20
jelger schreef:dit soort kranten (oa ook Volkskrant) ofwel hun redacteuren hebben gewoon de "ballen" verstand van auto's over het algemeen.
Ooit wel eens een ode aan de V240 (meen ik, of was het toch van de c900?) bij zijn afscheid gelezen in de Volkskrant, en dat barstte van de feitelijke onjuistheden..
waarmee ik niet de krant wil diskwalificeren... lees zelf het NRC.
Ik heb me tijden groen en geel ge-ergerd aan mijn volkskrant. Fout na fout. Ook motorsport komt er zeer bekaaid af terwijl biljarten met de korte keu voor demente bejaarden een halve pagina krijgt.
De TT van Assen is het grootste 1 dags sportevenement van Nederland. Meer dan 100000 bezoekers. Bij de Volkskrant mag je dan blij zijn met een kwart pagina. Heb ze ook eens gemaild dat als ze zo'n hekel hebben aan auto's, motoren en auto/motorsporten dat ze het dan maar beter kunnen laten om erover te schrijven onder het mom van 'doe iets goed of doe het niet'
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jacco K. » di 08 nov, 2005 17:12
MISTY schreef:niet alle anarchisten zijn geweldadig!!
Ben ik helemaal met je eens.
Het mag wel eens hardop worden gezegd.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » wo 09 nov, 2005 0:05
Jacco K. schreef:MISTY schreef:niet alle anarchisten zijn geweldadig!!
Ben ik helemaal met je eens.
Het mag wel eens hardop worden gezegd.
Volgens mij gaat de discussie een andere kant op.