Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » wo 10 aug, 2005 19:05
Wat leef ik toch in een fijn land, ik kan mij nu gaan verzekeren tegen verkeersboetes
Eerste verzekering tegen snelheidsboetes
Zweedse automobilisten kunnen zichzelf verzekeren tegen boetes voor te hard rijden en fout parkeren.
Maximum
Het bedrijf dat de verzekeringen aanbiedt zegt daarmee een wereldprimeur te hebben. Voor omgerekend zo'n 91 euro per jaar kunnen Zweden zich indekken tegen snelheidsboetes, met een maximum van drie boetes per jaar. De limiet mag met max. 30 km per uur worden overschreden.
Fout parkeren
Fout parkeren kan voor een meerprijs ook in het verzekeringspakket worden opgenomen. Boetes voor te hard rijden variëren in Zweden nu omgerekend van zo'n 86 tot 214 euro euro.
bron: RTL nieuws[/b]
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » zo 14 aug, 2005 21:29
gj9000 schreef:Wat leef ik toch in een fijn land, ik kan mij nu gaan verzekeren tegen verkeersboetes
Eerste verzekering tegen snelheidsboetes
Zweedse automobilisten kunnen zichzelf verzekeren tegen boetes voor te hard rijden en fout parkeren.
Maximum
Het bedrijf dat de verzekeringen aanbiedt zegt daarmee een wereldprimeur te hebben. Voor omgerekend zo'n 91 euro per jaar kunnen Zweden zich indekken tegen snelheidsboetes, met een maximum van drie boetes per jaar. De limiet mag met max. 30 km per uur worden overschreden.
Fout parkeren
Fout parkeren kan voor een meerprijs ook in het verzekeringspakket worden opgenomen. Boetes voor te hard rijden variëren in Zweden nu omgerekend van zo'n 86 tot 214 euro euro.
bron: RTL nieuws[/b]
Welke verzekeraar is dit en biedt die ook verzekeringen in Nederland aan?