Trajectcontrole
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Trajectcontrole
Weet iemand ook of er op het moment ook traject controle is op de A1 tussen Deventer en apeldoorn??
-
easy
- Geregistreerd lid
Re: Trajectcontrole
http://www.flitsservice.nl en meer over flitswetenswaardigheden,legale struikroverij en zelfverdedigingstechniekenThijs O. schreef:Weet iemand ook of er op het moment ook traject controle is op de A1 tussen Deventer en apeldoorn??
gr,
peter
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Stukje tekst die ik van http://www.trajectcontrole.nl heb geplukt:
Huidige trajecten
Inmiddels zijn in Nederland zes trajectcontrolesystemen actief:
A2 tussen Maarssen en Breukelen;
A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep;
A12 tussen De Meern en Woerden;
N919 bij Veenhuizen;
Zeelandbrug;
Flevoland (verplaatsbaar systeem).
Dit jaar zal in de Westerscheldetunnel een trajectcontrolesysteem in gebruik worden genomen.
Huidige trajecten
Inmiddels zijn in Nederland zes trajectcontrolesystemen actief:
A2 tussen Maarssen en Breukelen;
A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep;
A12 tussen De Meern en Woerden;
N919 bij Veenhuizen;
Zeelandbrug;
Flevoland (verplaatsbaar systeem).
Dit jaar zal in de Westerscheldetunnel een trajectcontrolesysteem in gebruik worden genomen.
-
B235R
- Lid van verdienste
Dit systeem heeft alleen de eerste +/- 3 maand gewerkt als traject, en dan alleen in de richting van apeldoorn naar deventer. Op dit moment is het puur een dynamische systeem dat snelheid/beschikbare rijstroken aangeeft.Thijs O. schreef:Weet iemand ook of er op het moment ook traject controle is op de A1 tussen Deventer en apeldoorn??
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
oef...gelukkig: zoals het nu lijkt scheelt me dat dan een boete van 400 Euro: heb namelijk tussen A'doorn en Deventer mijn Turbo Cabio even tot het uiterste getrokken! Ik hoorde namelijk achteraf pas dat hier wel eens trajectcontrole kon zijn!
Bedankt voor de info!
Bedankt voor de info!
-
John
- Geregistreerd lid
Ik dacht al dat ik laatst een turbo hoorde fluiten .....
De trajectcontrole is er inderdaad geweest, maar het hele spul is weer verwijderd. Wel staan ze er nog af en toe met een reguliere radar
De trajectcontrole is er inderdaad geweest, maar het hele spul is weer verwijderd. Wel staan ze er nog af en toe met een reguliere radar