Welke uitlaat?

1967-1984
Plaats reactie
mediajunkie
Geregistreerd lid

Welke uitlaat?

Bericht door mediajunkie » ma 31 dec, 2007 13:57

Dag medeforummers,

Er rammelt iets flink onder mijn auto, zijnde mijn lekke uitlaat. Nou Heb ik er even onder gelegen en zit er tot mijn verbazing een uilaat met een enkele demper onder mijn 99. Volgens de originele werkplaatshandleiding zouden er twee dempers onder moeten zitten, of ik lees verkeerd. Het gaat om mijn 73'er met het 1854cc blok.

Nou wil ik gedeeltelijk mijn uitlaat vervangen (of geheel mits betaalbaar) maar weet ik niet wat er onder hoort. Iemand een idee of deze er eigenlijk onder hoort?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 3DWatching

Het laatste deel van mijn uitlaat is sowieso een helemaal rechte pijp, die ik niet kan terug vinden in de handleiding :S

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » ma 31 dec, 2007 14:11

mediajunkie
Geregistreerd lid

Bericht door mediajunkie » vr 04 jan, 2008 0:27

Dank je daar heb ik zeker wat aan. Ik ben er achter dat de uitlaat onder mijn auto niet klopt. Er is een demper tussenuit. Iemand een idee waar ze nog volledige (nieuwe) uitlaten verkopen voor een 73'er?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » vr 04 jan, 2008 0:30

Soms duikt er nog wel eens 1 op. Probeer 1 van de 2 Richards eens...
Ik kan je evtentueel nog wel aan nummers helpen..
Cornell

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » vr 04 jan, 2008 0:37

Er is een firma die ook op MP z'n waar aanbiedt, De Rie automaterialen in Bennekom. Geen idee of ze iets voor je hebben, maar mij hebben ze voor een zeer gunstig prijsje al aan het e.e.a. geholpen op vroege-99 gebied.

mediajunkie
Geregistreerd lid

Bericht door mediajunkie » vr 04 jan, 2008 16:08

Hij had het voorste deel wel voor me, maar eigenlijk wil ik in één koop een hele uitlaat hebben. Ik heb net wel contact gehad met FH en die ging kijken of hij me kon helpen, hij wist misschien nog een adresje.

mediajunkie
Geregistreerd lid

Bericht door mediajunkie » vr 04 jan, 2008 20:44

Ik ben er inmiddels achter dat Bosal deze uitlaat in het assortiment heeft/had. Het staat in elk geval in hun online catalogus. Ik heb een aantal retailers gemaild met de vraag of ze kunnen leveren en wat het gaat kosten, just to be sure.

Plaats reactie