Hoe dom kan je zijn.

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jonatas 900s
Geregistreerd lid

Hoe dom kan je zijn.

Bericht door jonatas 900s » zo 01 jul, 2007 14:46

Team Spyker.....C. Albers....
Tjongejonge.

Eerst staan ze samen bij een pitstop, en dan neemt Albers de tankinstalatie mee. :evil:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 01 jul, 2007 14:55

Het is ook altijd wat met die Hollanders in de Formule 1 :lol:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 01 jul, 2007 17:32

Pitsstop van Alders; een typisch gevalletje van "red mist" oftewel waas voor de ogen. Was ie zelf -evenals z'n engineer- ook niet onduidelijk over.
Hoop nog steeds dat hij -of evt een andere Nederlander- volgend jaar weer een F1 zitje heeft.
Bij de TT hield het gister ook al niet over met de deelnemende Hollanders :roll: .
Dan die Doornbos die aan de andere kant van de grote plas (als beste rookie en een prachtige plaats in de stand om het kampioenschap) een prachtige wedstrijd liet zien vandaag met een 2e plaats als resultaat 8) .
Racer pur sang, die Robert. Dat na een opmars uit het achterveld na een twijfelachtige beslissing van de wedstrijdleiding. Maar goed voor good old Paul Tracy dat de wedstrijd niet 1 of 2 rondjes langer duurde...
Cornell :O:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 01 jul, 2007 17:58

sb153b schreef: Bij de TT hield het gister ook al niet over met de deelnemende Hollanders :roll:
Nee, maar wat een wedstrijd in de motogp :wow:

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » zo 01 jul, 2007 18:14

marq101 schreef:
sb153b schreef: Bij de TT hield het gister ook al niet over met de deelnemende Hollanders :roll:
Nee, maar wat een wedstrijd in de motogp :wow:
Ja, en Gerry en ik waren er lekker bij en zagen voor onze ogen (wij zaten op de Winterdijk tribune) "de dokter" Casey Stoner passeren.

Afbeelding

Zou Valentino ook in een Saab rijden?

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 01 jul, 2007 21:26

marcelgerry schreef:Zou Valentino ook in een Saab rijden?
Ik denk het niet, Zal wel een italiaan zijn...
Mooie race ja, gisteren, ik denk dat ik 20 jaar geleden het laatst bij de TT was, en vond het toen al een indrukwekkende gebeurtenis!

En over Albers en consorten, Sutil is de duidelijk betere rijder, en zal ook wel weggaan volgend jaar, en wat er dan van Spyker moet worden.. :?
Want eerlijk gezegd heb ik niet veel vertrouwen in "onze" kleine chris.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 02 jul, 2007 0:25

Als we toch een Nederlander willen hebben in een NL spyker team dan liever Robert Doornbosch... staat nu op de 2e plek in de amerikaanse equivalent en lijkt mij een betere rijder

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 02 jul, 2007 8:38

wat spanning aangaat kijk ik liever naar de moto GP dan de formule 1, vind het maar een beetje achter elkaar aan rijden, strategie uitstippelen in met pitstops en that's it. nee dan maakt rossi er echt een feest van, geweldig!!!

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 06 jul, 2007 8:38

Afbeelding

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » vr 06 jul, 2007 10:26

Leuke foto, 4 uur cup-a-soep :lol:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » vr 06 jul, 2007 10:33

How deep is your dip?.... :wink:
Cornell

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » vr 06 jul, 2007 19:22

hé een rijdende molotov cocktail :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=My-rL46UlKc

WMB
Geregistreerd lid

Bericht door WMB » vr 06 jul, 2007 20:30

Zondag mag meneer A. weer zijn kunsten vertonen. Hoeveel rondjes denken jullie dat hij rijdt?

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 06 jul, 2007 20:59

WMB schreef:Zondag mag meneer A. weer zijn kunsten vertonen. Hoeveel rondjes denken jullie dat hij rijdt?
Jaa.. zullen we er een toto van maken?! :lol:

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » vr 06 jul, 2007 21:02

WMB schreef:
Zondag mag meneer A. weer zijn kunsten vertonen. Hoeveel rondjes denken jullie dat hij rijdt?
Volgens mij 15 ronden, en dan wordt zijn achterspoiler eraf gereden door zijn ploegmaat. Nadat A hem de weg afsneed.

Plaats reactie