https://www.tradera.com/item/717369065
Misschien heeft iemand hier baat bij. Mocht hij ook op een 90 passen, dan hoor ik het graag en ga ik zelf bieden.
Tradera - raamrubber voorruit tot modeljaar '76
-
silvandam
- Donateur (3x)

Re: Tradera - raamrubber voorruit tot modeljaar '76
T/m my76 is de raamsnor chroom. Daarna is ‘ie zwart kunststof. Ik zou eigenlijk niet weten of de rubbers uitwisselbaar zijn.
-
simon_bergman
- Geregistreerd lid
Re: Tradera - raamrubber voorruit tot modeljaar '76
Zijn helaas niet uitwisselbaar, daar is toen een echte update overheen gegaan. De latere rubbers zijn met aanpassing wel toepasbaar op oudere auto's, maar tis niet beide kanten op uitwisselbaar.
-
babbel
- Donateur (5x)

Re: Tradera - raamrubber voorruit tot modeljaar '76
Hej Li.
Voor een saab 90 heb je idd het gemodificeerde type raamrubber nodig.
De voorruit voor het nieuwe type rubber is ook 3 a 4 mm kleiner.
Betekend dus dat het oude type raamrubber in een saab 90 teveel speling geeft
tussen raam en rubber. Lekkage mogelijkheid?
Zie de service-informatie.
Tevens de serv.info bijgevoegd voor het toepassen van kit op specifieke plaatsen tbv het voorkomen van lekkage.
Grt. Babbel
Je hebt een PB.



Voor een saab 90 heb je idd het gemodificeerde type raamrubber nodig.
De voorruit voor het nieuwe type rubber is ook 3 a 4 mm kleiner.
Betekend dus dat het oude type raamrubber in een saab 90 teveel speling geeft
tussen raam en rubber. Lekkage mogelijkheid?
Zie de service-informatie.
Tevens de serv.info bijgevoegd voor het toepassen van kit op specifieke plaatsen tbv het voorkomen van lekkage.
Grt. Babbel
Je hebt een PB.



-
Roel95
- Geregistreerd lid
Re: Tradera - raamrubber voorruit tot modeljaar '76
Denk dus dat Babbel hem al klaar heeft liggen!!!
En geheel compleet zo te zien
En geheel compleet zo te zien