Toertocht zuiden van het land 2021??
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Toertocht zuiden van het land 2021??
Hoi mede liefhebbers,
Ik maak nu met enige regelmaat een rit in mijn Saab door het Brabantse landschap. Ik tref dan weleens andere merken aan in optocht. Hierdoor de volgende hamvraag:
Klopt het dat er in Saab-verband nog niet wordt getourd? Nog steeds door de corona regels?
Ik zou het namelijk wel erg leuk vinden om eens met andere liefhebbers en route te gaan.
Wellicht is dit beleid om nog niet te doen (ok), mis ik iets (zou zonde zijn), of is er nog niets (dan neem ik de organisatie graag op mijn schouders).
Hoor graag jullie reactie!
Vr Gr Ernst-Jan
Ik maak nu met enige regelmaat een rit in mijn Saab door het Brabantse landschap. Ik tref dan weleens andere merken aan in optocht. Hierdoor de volgende hamvraag:
Klopt het dat er in Saab-verband nog niet wordt getourd? Nog steeds door de corona regels?
Ik zou het namelijk wel erg leuk vinden om eens met andere liefhebbers en route te gaan.
Wellicht is dit beleid om nog niet te doen (ok), mis ik iets (zou zonde zijn), of is er nog niets (dan neem ik de organisatie graag op mijn schouders).
Hoor graag jullie reactie!
Vr Gr Ernst-Jan
-
Waasbergen
- Donateur (2x)

Re: Toertocht zuiden van het land 2021??
Ik ben altijd wel in voor een meeting!
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Goed plan! Volgens mij kun je met inachtneming van de maatregelen best al wat doen.
Gr. Jan
Gr. Jan
-
R1c0
- Geregistreerd lid
Lijkt mij en leuke dagbesteding 
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Ja, dat lijkt mij ook. Goed de basisregels in acht nemen en proberen binnen dat kader er een leuk moment van te maken.Oelo74 schreef: ↑ma 03 mei, 2021 8:37Goed plan! Volgens mij kun je met inachtneming van de maatregelen best al wat doen.
Gr. Jan
Ik wacht even tot het weekend de reacties af en zal dan in actiemodus schieten: wensen inventariseren via PB en op basis daarvan data prikken en programma organiseren.
Nu al leuk dat er gegadigden zijn!!!
-
mark123
- Geregistreerd lid
Hier ook interesse van 2 personen met beiden een 96.
-
paul 9.3
- Geregistreerd lid
Leuk initiatief, heb wel weer zin in een bijeenkomst of ritje met de net weer uit de stalling gehaalde 900 NG coupé.
Groetjes, Paul.
Groetjes, Paul.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Vanuit Rotterdam sta ik ook wel open voor een ritje in het zuiden des lands. Leuk als het lukt om weer eens wat te organiseren.
-
MVE
- Geregistreerd lid
Als het éven kan ben ik er graag bij!
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

leuk plan! is al weer een tijdje geleden.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ja, leuk! Daar maak ik graag ruimte voor.