Welk merk tv was het ook al weer?

En buiten een ring

Welk merk tv was het ook al weer?
Bonuskaart op willekeurige naam is evengoed gewoon aan jou te koppelen. Maar goed. Ik snap wat je bedoelt. Al is alles in kaart te brengen.
Brrrr wat een enge gedachtes Rein. Ik sluit me hier 100% bij Jelger en Sapphire aan. Mijn vertrouwen in de overheid, ongeacht lokaal, landelijk of op Europees niveau, is niet groot genoeg om de belofte van meer veiligheid / hogere pakkans na leed op te doen wegen tegen al het kwaad wat reëel en potentieel mogelijk is door een alwetende staat. Als je zo bang bent voor leed, probeer het dan te verkleinen door eigen gedrag, in plaats van van de overheid te verlangen elke omgeving te bewaken voor je.ReinO schreef: ↑vr 06 dec, 2019 13:44De openbare ruimte volhangen met gezichtsherkenning is met name voor criminelen een ramp.
Voor de rest van de bevolking is het meer een 'vervelende gedachte ' maar hoe veilig
kun je je voelen als je weet dat alles zichtbaar is? China geeft wat mij betreft mooie voorbeelden van veiligheid op straat -ruben terlouw vorig jaar-.
Moeten we nog wel af van gezichtsbedekkende omhulsels.