Wel merkte ik dat een aantal pots van het ventilatiesysteem niet aangesloten waren, dus besloot gelijk dan maar het hele dash eraf te tillen. Naar mate je het vaker hebt gedaan is het wel een ok-klus, maar het blijft toch een heel karwij om het netjes te doen...
Met het dash eraf (en het stuur er weer op.... ) een rondje gereden en geluisterd, maar zelfs met mijn pa ernaast tussen de draden en metaal niet echt kunnen ontdekken wat het nu was.
In een opwelling besloot ik de vacuumslang die vanuit de motorruimte binnenkomt direct op een externedrukmeter aan te sluiten en warempel.. het volgende rondje was het geluid weg! Ben er inmiddels ook al achter wat het probleem was, namelijk een defecte? fuelcutschakelaar, maar nu het volgende:
Niet alleen was dat ritje het gesis weg, ik kreeg aanmerkelijk meer turbodruk dan eerst, niet gedaan maar voor mijn gevoel tot diep in het rood en superstabiel ook noges!
Begrijp dat ik zo wel een aantal beveiligingen mis, mocht ik mijn rechtervoet echt niet meer omhoog kan krijgen, maar als je zelf de baas blijft en na blijft denken, kan het echt veel kwaad?? Ben het rode gebied niet ingeweest, maar kon em er voor het eerst wel strak tegen aan houden.
Ook zou ik wel willen weten of mijn APC in zo'n geval uberhaubt nog werkt. De fuelcut ben je nl kwijt en ook de druksensor ernaast, dus wat meet ie nog wel? Werkt de klopbeveiliging nog?
Heb em inmiddels voor de veiligheid maar weer ff origineel gezet, maar mis de turbofun toch wel een beetje...
daan