ik zit even vast met alles terug in elkaar krijgen.
Is het de bedoeling dat de zuiger even soepel in en uit gaat als bij de achterklauwen?
Als ik het goed voor heb gaan beide zuigers in een andere richting werken, en duwt de achterste tegen de remzadel en duwt zo met het andere uiteinde tegen de remblok (als je op het rempedaal drukt), de directe plunjer drukt gewoon rechtstreeks tegen een remblok.....toch? Ik moet ook de remzadelgleuf nog insmeren met kopervet
Als je de handrem optrekt, draait deze aan de achterste (indirecte plunjer) zuiger via de hefboom de zuiger naar buiten...? dit begrijp ik niet goed, kan iemand mij dit even uitleggen in detail , wat precies wat doet en hoe de handrem in werking gaat ? Ik lees ook dat deze zelfstellend is,.... ik heb het aantal rotaties geteld toen ik de verbindingsstang met geleideklem losdraaide uit de directe plunjer....misschien niet nodig...? Ik heb de hele boel gemonteerd maar merkte dat bij 5.5 toeren (zoals ik telde) de indirecte plunjer er nog een deel uit stak (komt dit door dat de blokken al verder opwaren en zo de afstand verminderd...wil ik nieuwe blokken steken merk ik dat ik deze toch helemaal moet indraaien....
De directe plunjer gaat het meest stroef, en zou deze graag een aantal keer op en af willen laten gaan zoals ik gedaan heb bij de achterklauwen. Als ik de indirecte plunjer vastklem in het cilinderhuis en via de remleiding compressor lucht erop zet zou enkel deze naar buiten mogen komen toch? Als de stofkapjes niet opblazen na compressietest zou ik normaal geen lek mogen hebben...of is dat onzin en kan ik dat pas echt zeggen als ze erop hangen?
Dank voor de hulp!!!
PS: als iemand 2 remklauwen of nieuwe zuigers heeft liggen, je mag altijd een privebericht sturen, ik heb namelijk nog een ander projectje in de toekomst waar deze zeker van pas komen