startproblemen na bezoek kelder parkeergarage
-
rsteens
- Geregistreerd lid
startproblemen na bezoek kelder parkeergarage
Een vreemd iets. Telkens als ik een ondergrondse parkeergarage bezoek met mijn 9000 aero heb ik last van startproblemen. Ondertussen is al de DI-cassette bekeken (is goed) en ook is er een nieuwe brandstofpomp ingezet. Het normaal starten is nu weer geen probleem, maar na een bezoek aan zo'n garage begint het weer. Makkelijk antwoord is natuurlijk : niet de garage ingaan, maar daar heb ik niks aan. Herkent iemand dit?
Rene
Rene
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Heb je met de brandstofpomp gelijk de ventieltjes naar de slangen (terugslag en doorvoer) vervangen. Hebben bij mij op vakantie een vervelende rol gespeeld, bleken vast te zitten. Startte dan niet en moest alles uit de achterbak, ventieltje induwen en starten, alles er weer in en rijden, best irritant na vier keer.
Zal waarschijnlijk iets te maken hebben met het schuin naar beneden rijden vlak voor het stoppen schat ik zo in. Is de pomp wel onder de juiste hoek teruggezet?
Zal waarschijnlijk iets te maken hebben met het schuin naar beneden rijden vlak voor het stoppen schat ik zo in. Is de pomp wel onder de juiste hoek teruggezet?
-
rsteens
- Geregistreerd lid
-
rsteens
- Geregistreerd lid
-
Gele aero
- Donateur (8x)

-
rsteens
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
rsteens
- Geregistreerd lid
-
Troll fan
- Geregistreerd lid
-
White Lines
- Geregistreerd lid
Klinkt logisch, hier zou ik idd even naar kijken, bij een oude citroen bx ook problemen mee gehad, zat zeker 10 liter water in de tank.Troll fan schreef:Kan het geen condens zijn in de tank ?
Benzine is lichter dan water, dus als je water hebt dan zit het onderin de tank. misschien loopt het water vanuit de hoeken in het "putje" waar de pomp in zit als je steile helling op of af rijd ?