Die lucas injectoren draaien op 3bar...260cc/pm-groen en oranje...in de praktijk minder zonder fuelchip.
je kan wel de druk en fuelchip gaan verhogen zodat hij even die max 260cc in spuit maar dit is minimaal en met meer turbodruk kunnen ze dit toch niet onder de afr 13 houden....heel onstabiele afr,s vind ik zelf wat ik hier en daar zie.
Dingen spuiten gewoon niet meer in! 260:5=52x4=208pk...zou je dus kunnen halen als je max kan inspuiten met die injectoren.
Wil je meer pk dan heb je meer lucht nodig dus meer turbodruk...meer turbodruk houd in dat je meer benzine moet inspuiten dus heb je grote injectoren nodig en een ander chipje zodat je de boel niet verzuipt tijdens normaal rijden en stationair draaien...vol last moet alles ook kloppen natuurlijk.
Ik heb dit bij Lucas geprobeerd maar het gaat niet lukken jongens geloof mij
Ik zeg oude classic turbo: bouw er gewoon een breedbandcontroller in zodat je kan zien wat je mengsel doet en kijk dan eens naar wat extra peut inspuiten met een 5e injector ofzo....Op een garret turbo ga dit al 260pk en met een iets groter ding 282pk...das toch 250pk aan de wielen.
voor Afstellen van apc-montage en maken van 5e injector en breedbandsonde er aan hangen kun je mij altijd een pb doen als je meer pk,s wil.
Fuelchip op maat en andere injectoren kosten uiteindelijk meer(als het al lukt

) dan een breedbandsonde-controller en 5e injector....fuelswitch,rubber met aansluiting voor 5e injector,1 injector,banjoboutje dubbel,benzineslang met banjo oogje,fuelrailtje, en een injector van circa 220cc dan ben je er al,even afstellenop turbodruk vs afr,s wat van je turbo af hangt natuurlijk want het heeft niet veel zin om met een mitsu turbo die op een classic zit 1,5bar te gaan draaien want dan is de turbo snel stuk voor die 10pk extra