Haha, wat leuk! Daar gaat ie vast erg van genieten...tweemeter schreef:Ook nog aangemeld voor Franchorchamps, mijn zoon vindt het in ieder geval al 'vet'.
IntSaab 2012 België, Spa
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2012 België, Spa
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Reeds meer dan 100 deelnemers hebben zich aangemeld op 20 dagen tijd.
De lijst moet in de komende dagen ook online staan.
Opmerkelijk: er zijn momenteel meer Duitsers ingeschreven dan Nederlanders, en de Belgen zitten ver, nog achter de Finnen, Engelsen en Zwitsers
De lijst moet in de komende dagen ook online staan.
Opmerkelijk: er zijn momenteel meer Duitsers ingeschreven dan Nederlanders, en de Belgen zitten ver, nog achter de Finnen, Engelsen en Zwitsers
-
Champers
- Geregistreerd lid
Ik twijfel nog... En zeker voor de Track Day - wil mijn liefste & trouwste bolide niet per ongeluk het decor in sturen 
-
N2024
- Geregistreerd lid
Jammer dat de lijst nog niet online staat. Ben wel benieuwd eigenlijk wat er allemaal komt.
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

De lijst staat inmiddels online, op moment 140 inschrijvingen en we staan op kop:
hollanders(nl dus) 27, belgen 24, duitsers 20, UK 18, Finland 11, Nor 8, Swe 6, enz ..
en een zeer select gezelschap aan uitvoeringen en types
hollanders(nl dus) 27, belgen 24, duitsers 20, UK 18, Finland 11, Nor 8, Swe 6, enz ..
en een zeer select gezelschap aan uitvoeringen en types
-
Dax
- Geregistreerd lid
Voor wie nog een leuke overnachting zoekt voor 2 nachten de onderstaande tip.
Op 5 minuten rijden van het circuit! Supergezellige B&B, Nederlands sprekend en zeer gastvrij.
Ben er zelf wel eens eerder geweest en ook nu weer geboekt, aanrader!
http://www.lerandonneur.be/verblijf_nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Op 5 minuten rijden van het circuit! Supergezellige B&B, Nederlands sprekend en zeer gastvrij.
http://www.lerandonneur.be/verblijf_nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Spatje
- Donateur (3x)

Klopt! ik ben er 2 jaar geleden geweest. Was erg leuk, en heerlijke witlof met ham en brie gegeten. We maken dit nu thuis ook een enkele keer op deze manierDax schreef:Voor wie nog een leuke overnachting zoekt voor 2 nachten de onderstaande tip.
-
esalet
- Donateur (8x)

Net even gespiekt of ik er op stond, en ja.
Met (en nou komt het): inschrijvingsnummer 90.
Wat een mooi toeval
Met (en nou komt het): inschrijvingsnummer 90.
Wat een mooi toeval
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
[]
...ben jij dan ook niet een beetje Mister Saab 90
...ben jij dan ook niet een beetje Mister Saab 90
-
rovermgfan
- Geregistreerd lid
-
Dax
- Geregistreerd lid
Ik vind het niet storm lopen met 33 Nederlandse inschrijvingen tot nu toe en een sluitingsdatum van eind mei of ligt dat aan mij?
Prachtige locatie, ongetwijfeld lekker weer
en een schitterende omgeving om lekker rond te toeren
Waar blijven jullie?
Prachtige locatie, ongetwijfeld lekker weer
Waar blijven jullie?