SAAB/NEVS
-
djairo
- Geregistreerd lid
Re: SAAB/NEVS
Eigenlijk kunnen wij als Saab rijders moeilijk een oordeel geven over andere merken, omdat wij steeds weer alles met de Saab mantel der liefde bedekken, maar ik vind dat het nieuwe Saab ontwerp getuigd van Saab individualisme.
Mijn oudste zoon die ook besmet is(was) met het Saab virus heeft zich zopas een Volvo V70 D3 automaat uit 2011 aangeschaft, wel superlatieven schieten me te kort, een waanzinnige fijne auto, maar wanneer ik in mijn 9.5 van 8 jaar oud kruip, voel ik me thuis, die Saab zit net even lekker dan die afgetrapte schoenen die ik maar niet wil wegdoen, Saab is voor mij thuiskomen.
En ik hoop dat ze terug die weg inslaan, van degelijke en eigenzinnige auto's te bouwen, waar een mens zich in kan onderscheiden zonder de yuppie te zijn.
Mijn oudste zoon die ook besmet is(was) met het Saab virus heeft zich zopas een Volvo V70 D3 automaat uit 2011 aangeschaft, wel superlatieven schieten me te kort, een waanzinnige fijne auto, maar wanneer ik in mijn 9.5 van 8 jaar oud kruip, voel ik me thuis, die Saab zit net even lekker dan die afgetrapte schoenen die ik maar niet wil wegdoen, Saab is voor mij thuiskomen.
En ik hoop dat ze terug die weg inslaan, van degelijke en eigenzinnige auto's te bouwen, waar een mens zich in kan onderscheiden zonder de yuppie te zijn.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
naarmate ik 'm vaker zie, hoe meer dingetjes in het ontwerp ik zie waarvan ik zeg: dat is best aardig bedacht. zoals de dagrijverlichting, daarvan zijn op Saabsunited(.com) een aantal opties voorbijgekomen, en een van de opties was een LED-strip ter hoogte van het Xenon-dimlicht, die door het dimlicht werd onderbroken. zoiets vind ik dus leuk bedacht, want 9 van de 10 keer zit zoiets onderaan de koplamp (NG9-5), bovenaan (9-3), of compleet ergens anders (Citroën C3).
zoiets dus, valt gegarandeerd op als Saab, wanneer je dat tegen komt, of achter je hebt rijden:

en de achterkant, ter vergelijking:

en wat als Saab deze neus er op schroeft?

zoiets dus, valt gegarandeerd op als Saab, wanneer je dat tegen komt, of achter je hebt rijden:

en de achterkant, ter vergelijking:

en wat als Saab deze neus er op schroeft?

-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Prachtig Djairo zoals je het omschrijft! 'Afgetrapte schoenen die je maar niet wilt weggooien' 
-
ZSR
- Donateur (3x)

Re: Saab 9.3 nog dit jaar in produktie?
Een nieuwe 9-3, naast de 9-5, zou toch mooi zijn als het een coupe zou zijn.
Idd beetje mini, concurrent v30.
Zal wel open deur zijn, die coupe wens
Idd beetje mini, concurrent v30.
Zal wel open deur zijn, die coupe wens
-
Champers
- Geregistreerd lid
[]
Yep, dat was ook mijn gedacht: schitterend verwoord !
Yep, dat was ook mijn gedacht: schitterend verwoord !
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Arbilen, was Salvo niet een "adequatere" benaming geweest? Zo had (gekscherend) een fusie van de twee merken kunnen heten, beetje refererend aan de Zweedse defensieindustrie ook.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Nou Ralph, ik vond zelf Volsa geen erg originele naam, maar zat toen nog niet bij de club. Salvo is al veel beter 
-
Dedeleko
- Geregistreerd lid
Vind die concepten erg mooi eerlijk gezegd, ben heel benieuwd naar de eerste 9-3's die van de band komen rollen!
-
levensnevel
- Donateur (3x)

En ondertussen bij Shenbao in China
http://www.carnewschina.com/2013/03/19/ ... -the-road/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carnewschina.com/2013/03/19/ ... -the-road/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Arbilen schreef:Nou Ralph, ik vond zelf Volsa geen erg originele naam, maar zat toen nog niet bij de club. Salvo is al veel beter
-
gj900
- Donateur (9x)

Daar zie ik 0% Saab in.levensnevel schreef:En ondertussen bij Shenbao in China