Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
BolletjeAppie
- Donateur (2x)

Bericht
door BolletjeAppie » wo 17 jan, 2024 16:23
-
gudmundje
- Donateur

Bericht
door gudmundje » wo 17 jan, 2024 22:40
pak sneeuw hier. Verkeer was een ramp. Porsches en Teslas met AWD blokkeerde de baan. AWD maar geen geld voor winterbanden

-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » do 18 jan, 2024 9:31
Doen die leasemaatschappijen niet aan winterbanden dan?
-
1001760
- Donateur (2x)

Bericht
door 1001760 » do 18 jan, 2024 11:48
De leasemaatschappijen wel, maar misschien niet alle berijders.
Kost weer een paar tientjes per maand he.
-
gudmundje
- Donateur

Bericht
door gudmundje » do 18 jan, 2024 14:56
ReinO schreef: ↑do 18 jan, 2024 9:31
Doen die leasemaatschappijen niet aan winterbanden dan?
Zeker wel maar velen zijn te lui om te wisselen en denken ach winter in België ....Het erge is dat ze door hun luiheid kilometers file veroorzaken waar mensen die wel netjes bandenwissel hebben gedaan in staan tijd te verliezen. Ik verplicht niemand tot winterbanden. Maar als je er geen hebt blijf dan thuis. Ga je toch de baan op en veroorzaak je file. Boete van 100 euro per wagen die je blokkeert.
-
gertram
- Donateur (3x)

Bericht
door gertram » do 18 jan, 2024 19:57
-
gudmundje
- Donateur

Bericht
door gudmundje » do 18 jan, 2024 21:05
-
chef 9396
- Geregistreerd lid
Bericht
door chef 9396 » vr 19 jan, 2024 9:23
Vorige week. Les2alpes.

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » vr 19 jan, 2024 9:36
op een bepaalde manier is het wel mooi om te zien dat dit topic nog zo levend is terwijl de topicstarter helaas al overleden is
-
Goes
- Geregistreerd lid
Bericht
door Goes » vr 19 jan, 2024 9:41
Limburg-Stramproy. 19-1-2024.
( Weet niet waarom de foto's altijd zo klein worden geplaatst en ook niet hoe je die vergroot via je smartphone ? )
-
Sonab
- Donateur (4x)

Bericht
door Sonab » vr 19 jan, 2024 9:57
In Zeeland is t wel winters, maar geen sneeuwdek...
Elke keer tof om te zien hoe zo'n oude Zweed dan moeiteloos start!

-
Oelo74
- Donateur (5x)

Bericht
door Oelo74 » vr 19 jan, 2024 10:01
Leuke foto's!
Als je op de afbeelding klikt kom je in Postimage. Kopieer daar de directe link en plaats deze tussen de haken van het afbeeldingsicoontje.
-
Job68
- Donateur

Bericht
door Job68 » vr 19 jan, 2024 10:11
Vrijdagochtend in Elburg..

-
Ewout
- Donateur (5x)

Bericht
door Ewout » vr 19 jan, 2024 10:23
Niet Ëlbørg?
-
aeensing
- Geregistreerd lid
Bericht
door aeensing » vr 19 jan, 2024 14:16