Ik ben er erg vet mee...

Ik voel de klinkertjes wat beter, een mooi zoem geluid vult het interieur, en de teller wijkt een procentje af.....maar who cares..... Ik vind het er schitterend uitzien, en daar gaat het om

IK hoop dat je een geintje maakt en dat dit een photoshop is.Daantje schreef:19 inch velgen compleet met dunlop banden..koopje van marktplaats..
Ik ben er erg vet mee...
Ik voel de klinkertjes wat beter, een mooi zoem geluid vult het interieur, en de teller wijkt een procentje af.....maar who cares..... Ik vind het er schitterend uitzien, en daar gaat het om![]()

Ik zal saab(rijders) eens van dat saaie imago afhelpenInjectie schreef:Saabrijders zijn saaie mensen.
Ik ben juist blij dat ik saab rijd, zou geen VW of BMW willen..Geert9000cse1997 schreef:Ach, waarschijnlijk een vlaag van verstandsverbijstering en vergeten dat hij een SAAB heeft en denkt nu dat hij een Volkswagen of BMW rijdt. En inderdaad absoluut niet mijn ding.
Bedankt Nelfrikandel, maar ik vatte het niet op als belediging hoor.... Ik heb ooit nog eens met veel plezier een Golf1 gereden....(ja, ook met grote velgen, helemaal mijn ding dan.....)nelfrikandel schreef:Hoho, laten we elkaar wel in ere houden hier hoor. Smaken verschillen, en het getuigt ook van goede smaak/manieren dat een ander zijn ding mag doen en niet meteen voor volkswagen-rijder wordt uitgemaakt.......
Ho Ho beste kruikenzeiker, heel goed dat je Saab rijdt erg verstandige beslissing, maar persoonlijk vind ik de velgen een beetje teveel bling bling, en dat kom je nu eenmaal vaker tegen onder een Bmw en dergelijke. Maar inderdaad het gaat erom wat jij persoonlijk van vind, verder is je Cabrio natuurlijk een prachtige auto.Ik ben juist blij dat ik saab rijd, zou geen VW of BMW willen..
Maar waarom dan wel onder een volkswagen of BMW, en niet onder een saab?
WHAHAHAwaxle schreef:Blijven ze ook draaien als je stilstaat?
Een prachtige auto (dank je), die die bling best kan hebbenGeert9000cse1997 schreef:Ho Ho beste kruikenzeiker, heel goed dat je Saab rijdt erg verstandige beslissing, maar persoonlijk vind ik de velgen een beetje teveel bling bling, en dat kom je nu eenmaal vaker tegen onder een Bmw en dergelijke. Maar inderdaad het gaat erom wat jij persoonlijk van vind, verder is je Cabrio natuurlijk een prachtige auto.Ik ben juist blij dat ik saab rijd, zou geen VW of BMW willen..
Maar waarom dan wel onder een volkswagen of BMW, en niet onder een saab?