onlangs gekocht:

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 07 apr, 2007 10:03

19 inch velgen compleet met dunlop banden..koopje van marktplaats..
Ik ben er erg vet mee...
Afbeelding
Ik voel de klinkertjes wat beter, een mooi zoem geluid vult het interieur, en de teller wijkt een procentje af.....maar who cares..... Ik vind het er schitterend uitzien, en daar gaat het om 8)
Afbeelding

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 07 apr, 2007 17:11

Daantje schreef:19 inch velgen compleet met dunlop banden..koopje van marktplaats..
Ik ben er erg vet mee...
Ik voel de klinkertjes wat beter, een mooi zoem geluid vult het interieur, en de teller wijkt een procentje af.....maar who cares..... Ik vind het er schitterend uitzien, en daar gaat het om 8)
IK hoop dat je een geintje maakt en dat dit een photoshop is.

Ik vind het dus beduidend minder geslaagd, Maar gelukkig hebben we allemaal een verschillende mening. :wink:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 07 apr, 2007 17:30

Oei, ook niet direct mijn ding...
Maar ieder zijn meug. No offence... Zo herken ik je in ieder geval wél als je nog eens door mijn straatje rijdt, daantje :lol:

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 07 apr, 2007 17:45

Geen Grap, zoals ik al zei, ik vind het wel erg mooi..
De oude, saaie standaartvelgen komen er echt niet terug op, sterker nog, ze staan al in onderwerp te koop.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Beetje verbaast ben ik wel......hoe kan iemand nou het bovenste plaatje mooier vinden, ik krijg tot nu dan, alleen positieve reacties..
Maar inderdaat, smaken verschillen :wink:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 07 apr, 2007 17:47

Saabrijders zijn saaie mensen.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 07 apr, 2007 17:55

Kan ook niet zeggen dat het mijn smaak zou zijn, maakt ook niet uit , t'is jouw auto en niet de mijne :wink:

op z'n zachtst gezegd ; vind het geen porum zo.

is jouw ding :D

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » za 07 apr, 2007 18:02

Ach, waarschijnlijk een vlaag van verstandsverbijstering en vergeten dat hij een SAAB heeft en denkt nu dat hij een Volkswagen of BMW rijdt. En inderdaad absoluut niet mijn ding.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 07 apr, 2007 18:13

Hoho, laten we elkaar wel in ere houden hier hoor. Smaken verschillen, en het getuigt ook van goede smaak/manieren dat een ander zijn ding mag doen en niet meteen voor volkswagen-rijder wordt uitgemaakt als hij tegen de smaak van de de meerderheid in gaat. Hetgeen ons forummers bindt is de liefhebberij voor een automerk, en daarbinnen kan het vele kanten op gaan! Zeggen wat je ergens van vindt is één ding, maar verder hoeft het niet te gaan...

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 07 apr, 2007 18:38

Injectie schreef:Saabrijders zijn saaie mensen.
Ik zal saab(rijders) eens van dat saaie imago afhelpen 8)
Geert9000cse1997 schreef:Ach, waarschijnlijk een vlaag van verstandsverbijstering en vergeten dat hij een SAAB heeft en denkt nu dat hij een Volkswagen of BMW rijdt. En inderdaad absoluut niet mijn ding.
Ik ben juist blij dat ik saab rijd, zou geen VW of BMW willen..
Maar waarom dan wel onder een volkswagen of BMW, en niet onder een saab?
nelfrikandel schreef:Hoho, laten we elkaar wel in ere houden hier hoor. Smaken verschillen, en het getuigt ook van goede smaak/manieren dat een ander zijn ding mag doen en niet meteen voor volkswagen-rijder wordt uitgemaakt.......
Bedankt Nelfrikandel, maar ik vatte het niet op als belediging hoor.... Ik heb ooit nog eens met veel plezier een Golf1 gereden....(ja, ook met grote velgen, helemaal mijn ding dan.....)

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » za 07 apr, 2007 19:10

Ho Ho beste kruikenzeiker, heel goed dat je Saab rijdt erg verstandige beslissing, maar persoonlijk vind ik de velgen een beetje teveel bling bling, en dat kom je nu eenmaal vaker tegen onder een Bmw en dergelijke. Maar inderdaad het gaat erom wat jij persoonlijk van vind, verder is je Cabrio natuurlijk een prachtige auto.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 07 apr, 2007 19:15

naast de lelijke shop vind ik de velgen ook "geen pan"

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » za 07 apr, 2007 19:34

Blijven ze ook draaien als je stilstaat?

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 07 apr, 2007 19:53

waxle schreef:Blijven ze ook draaien als je stilstaat?
WHAHAHA :D :D :D Nee, dat zou ik dan weer overdreven vinden :D :D
Geert9000cse1997 schreef:
Ho Ho beste kruikenzeiker, heel goed dat je Saab rijdt erg verstandige beslissing, maar persoonlijk vind ik de velgen een beetje teveel bling bling, en dat kom je nu eenmaal vaker tegen onder een Bmw en dergelijke. Maar inderdaad het gaat erom wat jij persoonlijk van vind, verder is je Cabrio natuurlijk een prachtige auto.
Een prachtige auto (dank je), die die bling best kan hebben 8) (vind ik)
Ieder z´n mening , en ik respecteer de jouwe ook wel...
Ik doe niet aan carnaval..en dan zou het Dollekesraper zijn, ik kom uit Oisterwijk..
Kruikenzeiker is geen scheldwoord, maar vind ik dan toch wat neerbuigend klinken..Ik heb een naam hoor..
Ik zou jou als ex-eendengat bewoner ook geen Waggelaar/Donseendje noemen, maar gewoon bij je (forum)naam...

Willy en Peter
Geregistreerd lid

Bericht door Willy en Peter » di 10 apr, 2007 21:29

Een sleutelhanger met Saab-logo.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 26 apr, 2007 9:20

net binnen

Afbeelding

Plaats reactie