
De meters waren van VDO als ik me niet vergis, en niets weerhoudt je die dan maar zelf in te bouwen als je dat zou willen. Voor mij is dat origineel genoeg, en daarom heb ik het ook gedaan:

(Origineel is prima, maar ik moet er geen last van hebben, daarom gewoon een DAB tuner (wel met oranje en groen instelbare verlichting natuurlijk. Dat dan weer wel))



