even voorstellen hier buitenkant klaar!
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: even voorstellen hier
Geweldig, Jeroen! Ik ben heel benieuwd, dit wordt een mooie...!
-
jeroen kievit
- Geregistreerd lid
Terug van de spuiter
Vanmorgen heeft de spuiter gebeld dat hij klaar is.We gaan hem vanmiddag ophalen,dan zet ik hem in de garage met een krat bier en ga er heel de avond naar staren en kwijlen. Foto,s volgen.....................
-
Xantoz
- Geregistreerd lid
Maak de foto's wel even voor dat je aan het krat bier begint.. Ben bang dat ze anders nog wel eens wat matig gefocust zijn [WINKING FACE]
-
TimmieS
- Geregistreerd lid
Dat wordt vast heel mooi, Jeroen! 
Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
-
jeroen kievit
- Geregistreerd lid
Wordt ook erg mooi iid morgen ga ik de bumpers en het skirt set ophalen
.Zit alleen te dubben wat ik aan die verschikelijk verkleurde reflector aan moet,net even voor de gein achterop geplaats,ziet er niet uit
.Nieuw zijn ze niet meer te verkrijgen,rood spuiten vind ik ook niks.Misschien ga ik me verdiepen in platic dip, of iets,iemand hierover nog tips.........
-
TimmieS
- Geregistreerd lid
Je zou die van een CD pas proberen te kunnen maken, of het mooi word is een 2e. Die van een CD zijn namelijk nog wel verkrijgbaar.jeroen kievit schreef:Wordt ook erg mooi iid morgen ga ik de bumpers en het skirt set ophalen.Zit alleen te dubben wat ik aan die verschikelijk verkleurde reflector aan moet,net even voor de gein achterop geplaats,ziet er niet uit
.Nieuw zijn ze niet meer te verkrijgen,rood spuiten vind ik ook niks.Misschien ga ik me verdiepen in platic dip, of iets,iemand hierover nog tips.........
Je kunt het ook doen zoals ik heb, geen plaat.

-
Ewout
- Donateur (5x)

De CD heeft een slotgat erin zitten...
Zou je de originele plaat niet opnieuw kunnen spuiten (van binnen)?
-
TimmieS
- Geregistreerd lid
Klopt, even niet aan gedacht. Dan kun je beter de bestaande opknappen denk ik in de hoop dat dat wat wordt, want zo'n sleutelgat dichten zal ook wel geen sinecure zijn.Falcon schreef:De CD heeft een slotgat erin zitten...
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Wauwwwww wat mooi!!!!!
Wat betreft het paneel: is dat polijsten zoals ze nu doen bij de koplampen van een 9-5 niet een optie?
Wat betreft het paneel: is dat polijsten zoals ze nu doen bij de koplampen van een 9-5 niet een optie?
-
Christiaan94
- Donateur

Misschien met ovenreiniger blank maken, en van binnen schilderen?
Puik werk voor de rest! Geweldige auto
Puik werk voor de rest! Geweldige auto
-
odin1899
- Donateur

Glasverf bij de kunstenaarswinkel heeft ooit mijn 96 knipperlichten behoorlijk opgeknapt.
-
TimmieS
- Geregistreerd lid
Ik ben ook wel eens benieuwd hoe je het weer in goede staat terug kunt brengen. Misschien dat iemand het weet, maar wie heeft deze reflector panelen geproduceerd? Heeft Saab dat in eigen beheer gedaan of hebben ze dat uitbesteed aan een bedrijf?