De foto en mijn commentaar is door Verde900 compleet verkeerd opgepikt: ik bedoelde het dus eigenlijk om aan te geven dat ik de W111 serie coupe (plaatje) dus WEL !!!!! een voorbeeld vind van dat Mercedes tijdloze en geslaagde 4 zitter Coupe heeft weten te produceren.
Ik ben geen mercedesrijder, en de moderne Mercedessen zeggen me helemaal niets, en ik zal de laatste zijn die zal beweren dat alles waar de Ster op prijkt onfeilbaar is, maar ik vind dat ik hier toch even moet protesteren tegen deze barrage van gal en venijn tegen dit merk
Ik heb het genoegen mogen smaken om een heleboel klassiekers van verschillende merken en afkomsten, inclusief zo'n beetje alle Mercedes klassiekers tot aan de W126 toe, te hebben bereden en te mogen bezitten. Van alle Mercedessen staat bij mij de W111 Coupe (220, 280, 300SE) bovenaan het lijst van prachtig, tijdloos design, oerdegelijke en praktische inzetbare auto's die in het moderne verkeer geen modderfiguur slaan met geavanceerde techniek en uitstekende prestaties, met een interieur waar het gewoon een feest is om in te mogen vertoeven, zonder dat het OTT is. Absoluut niet alle Mercedessen zijn geslaagd te noemen, maar om lukraak de W111 af te doen als "inderdaad een mooi exemplaar van een niet kloppende auto" dat schiet bij toch in het verkeerde keelgat.