Wat vinden jullie de leukste details aan je 900?
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: Wat vinden jullie de leukste details aan je 900?
er zijn ook 900 met achterruitwissers he. 
-
RoccoH
- Donateur (5x)

had ik laatst ook gemerkt!! hevige regenbui op de snelweg en in de binnenspiegel geen regendruppeltje op het achterruit te bekennen!andriesb schreef: ...
* de altijd droog en schoon waaiende achterruit, zónder achter ruitewisser (mits je voldoende hard rijdt)
...
-
Cugel
- Geregistreerd lid
Ik heb de mijne nog maar kort, maar wat me als eerste aangenaam verraste zijn de:
Geluidjes van de verntilator; de sleutel in de middenconsole; het dashboardkastje (ideaal voor een stapeltje cd's); en het klak geluidje van het uitgaan van de richting; de fel oranje en geel gekleurde wijzers;
de 2-kleurige(zwart/beige) zonklep. En natuurlijk de kont van de sedan.
Geluidjes van de verntilator; de sleutel in de middenconsole; het dashboardkastje (ideaal voor een stapeltje cd's); en het klak geluidje van het uitgaan van de richting; de fel oranje en geel gekleurde wijzers;
de 2-kleurige(zwart/beige) zonklep. En natuurlijk de kont van de sedan.
-
Ed Dubbelman
- Geregistreerd lid
En wat dachten jullie van de door de zon verweerde bekleding bij de achterruitjes...uniek!
Ed
Ed
-
wackywim
- Geregistreerd lid
Het feit dat iedereen die je auto ziet reageerd in de trend van: klasse auto / auto met stijl et cetera. Daarnaast natuurlijk het (origineel af fabriek) electrische dak en niet zo'n armoedig glazen klapdakje. Ik heb een 900 turbo 16s van 17 jaar oud die me 1500 euro heeft gekost. Als ik ermee rond rij voelt het alsof ik in een Maybach rij --> zeer exclusief!!!
Daarnaast is de sprint in 3e versnelling van 60 naar 100 een groot feest!
Daarnaast is de sprint in 3e versnelling van 60 naar 100 een groot feest!
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Cugel schreef:...En natuurlijk de kont van de sedan.
-
Injectie
- Moderator
Veel van de bovenstaande dingen. + het feit dat mijn 900 sedan zo'n 10 a 15 cm langer is dan mijn 9000. 
-
marq101
- Geregistreerd lid
Afgezien van het rijgedrag, het comfort, de beenruimte, de private chauffeur en het lekkere ding natuurlijk LOLAls ik ermee rond rij voelt het alsof ik in een Maybach rij -->
-
Manic
- Lid van verdienste
Van bumper tot bumper? Dat is dan ook weer niet zo heel erg moeilijkInjectie schreef:+ het feit dat mijn 900 sedan zo'n 10 a 15 cm langer is dan mijn 9000.
-
Mick
- Geregistreerd lid
Je kunt ook zo lekker inparkeren zonder enige schade voor en achter, helemaal als je een rukhaak hebt
-
RedArrow43
- Geregistreerd lid
of gewoon goed kan rijden en inparkeren

-
lars
- Donateur (2x)

Tja het leukste,.... altijd een vette glimlach als ik naar mijn SAABje (welke dan ook) loop.
En natuurlijk " that it is mine, all mine!"
Grts,
René
En natuurlijk " that it is mine, all mine!"
Grts,
René
-
Guido900T
- Donateur (3x)

de mooie kont , de turbogorgel, het ultieme rijgenot.. soms beter dan seks!