Ik heb al een aantal mogelijke plekken bekeken, een aantal zijn inderdaad niet openbaar maar ook afgesloten buiten openingstijden. En bovendien moet het een beetje strategisch gelegen zijn.Steve-O schreef: ↑wo 28 aug, 2024 9:55P Gasuniegebouw (?) - privéterrein endaarom niet bezet door gewoon publiek = gegarandeerd plek
Opening ring zuid Groningen 1 september
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september
-
Jasperdut
- Geregistreerd lid
Op industrieterrein Westpoort is op zondag ruimte genoeg. En direct een af-oprit aan de snelweg.
-
Orphy
- Donateur (5x)

[]
Daar ben ik afgelopen week even wezen kijken, voornamelijk om de ligging idd maar ik vond het wat tegenvallen, althans qua parkeren.
Daar ben ik afgelopen week even wezen kijken, voornamelijk om de ligging idd maar ik vond het wat tegenvallen, althans qua parkeren.
Reden: Onnodige quote verwijderd
-
Jasperdut
- Geregistreerd lid
Ja het parkeren zou daar op straat moeten, het voordeel is dat daar verder geen verkeer is op zondag en je er gerust een gedeelte achteraan dicht kan zetten. Achter LCW loopt het rond en komt op zeker geen verkeer aangezien het daar doodloopt voor doorgaand verkeer.
-
Funky Dude
- In memoriam †
P+R Haren, al lijkt dat regelmatig meer een camperplaats...
-
Orphy
- Donateur (5x)

Vooralsnog lijkt het de P&R Hoogkerk te gaan worden, ik ben daar deze week diverse keren wezen kijken en er waren altijd iets van 200 plaatsen vrij. Ik verwacht dat dit op zondagavond nog meer zullen zijn. Plus dan zit je vlakbij een Mac 
-
theun
- Donateur (3x)

[]
Kun je laten weten hoelaat jullie daar ongeveer aankomen? Voor degenen die niet meer kunnen deelnemen is dat wellicht leuk om nog even te gaan bandentrappen.
Kun je laten weten hoelaat jullie daar ongeveer aankomen? Voor degenen die niet meer kunnen deelnemen is dat wellicht leuk om nog even te gaan bandentrappen.
Reden: Onnodige quote verwijderd
-
Orphy
- Donateur (5x)

Dat zal rond 20:15 zijn vermoed ik als alles loopt zoals verwacht.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Iedereen die zich heeft ingeschreven zou nu een mail gehad moeten hebben met een programma. Later op de avond volgt dan nog een mail met de indeling en de opstapplaatsen. Mocht je wel een bevestiging hebben gehad van je inschrijving maar nog niet de mail met het programma kun je dat melden op regionoord@saabclub.nl
-
sjares
- Donateur

Mannen en vrouwen; veel plezier morgen! Dit zet de Saab liefhebberij weer mooi in de picture 
-
Jasperdut
- Geregistreerd lid
Oh heb nog net een collega gevraagd die jouw plekje over zou willen nemen....is al geregeld?
-
Hsandman
- Geregistreerd lid
Ik zou graag willen vragen aan alle deelnemers of ze hun mail willen checken vanwege een wijziging van het verzamelpunt. Dank en tot vanavond! SCN
-
Saapie
- Donateur (2x)

Dank! Inmiddels mail gelezen en via de app doorgegeven
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Is er een whatsapp groep?