Nah, niet helemaal. Meer in de trend. Ik verander dit en nu gaat dat langer mee. Hoe toon je dat aan? Nog eens 15 jaar rijden, en als je ECU het dan nog doet heeft het gewerkt? Bij 100 auto's? 1000?
Uiteraard staat het iedereen vrij te modificeren waar hij wil (binnen de grenzen van de wet, zou ik zeggen). Maar zou het ook zo kunnen zijn dat het wellicht anderom werkt? Dat de rubber voetjes voor er andere vibraties zorgen (laag versus hoog frequent)?
Het is tegen mijn natuur in om daar zulk stevige uitspraken over te doen. Het zit gewoon net wat complexer in elkaar.
En ik kan je vertellen dat ook gereviseerde units, met plaatjes gemonteerd, jammerlijk nog steeds te vaak overlijden. Die ECU's zijn de 9-3II zijn achilleshiel. Echt zonde...
Ombouwen gasklephuis naar nieuw model
-
GJR
- Geregistreerd lid
Re: Ombouwen gasklephuis naar nieuw model
Ben het hier wel grotendeels mee eens, maar ja je probeert wat , idd zijn de ecu’s (en vooral de plaatsing) niet het beste punt.
Je kunt zelfs kabels krijgen om de ecu weg van de motorruimte te plaatsen, is wel prijzig, 650 euro
Het zou mooi zijn als iemand het vernuft heeft om een nieuw ontwerp te maken voor de T8 maar dat zal redelijk onmogelijk zijn en de kosten zullen erg hoog zijn denk ik.
Is maar een gedachte van een ‘leek ‘
Je kunt zelfs kabels krijgen om de ecu weg van de motorruimte te plaatsen, is wel prijzig, 650 euro
Het zou mooi zijn als iemand het vernuft heeft om een nieuw ontwerp te maken voor de T8 maar dat zal redelijk onmogelijk zijn en de kosten zullen erg hoog zijn denk ik.
Is maar een gedachte van een ‘leek ‘