Hans zijn Caab en het klussen

1978-1993
Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » wo 16 okt, 2024 18:10

Ze staat weer onder de carport met wederom een apk rapport met goedkeuring en zonder opmerkingen 🥳Afbeelding

De overige gewenste aanpak is weer naar behoren uitgevoerd Afbeelding

GroetS,
Hans

Gebruikersavatar
TurboMarcus
Donateur
Donateur

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door TurboMarcus » za 19 okt, 2024 9:49

Hallo Hans,

Mooie auto!

Ik heb dit jaar de voorstoelen van mijn cabrio laten herstellen door C.L. Meijer in Purmerend, aanrader, ik vond het een prettig non nonsens bedrijf! Ze hebben in mijn geval stukken leer gebruikt uit donor stoelen die ik erbij heb gezocht, je ziet daarom eigenlijk geen kleurverschillen.

Groeten,
Marc

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » za 19 okt, 2024 9:52

Hartelijk dank, daar ga ik serieus naar kijken.
Was het betaalbaar in het redelijke?

Heb inmiddels al het contactformulier ingevuld dus ben benieuwd.

GroetS,

Hans

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » za 19 okt, 2024 12:03

Gisteren de kofferbak eens ontdaan van de bekleding voor inspectie en reiniging.
Wat een klus met de kofferdeksel veren om die er weer op te krijgen maar het is gelukt.
Inspectie leverde een brede glimlach op en alles is puntgaaf!!!! Bovendien droog na al die regenbuien.
Reinigen, tsja wat valt er te reinigen stofzuiger er doorheen een poetslap met wd40 erbij en is weer winterklaar.

Beetje bij beetje groeit de kennis en de liefde voor deze zwarte dame.

GroetS,

Hans

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » vr 25 okt, 2024 15:06

Vandaag bij Niels Meijer de Bekleding van de zetels laten bekijken. 11 november is de zwarte dame aan de beurt en worden de beschadigingen hersteld en weer netjes aan elkaar genaaid. Ik ben benieuwd. Het is overigens Niels MulderAfbeelding
Daarna nog nieuwe kentekenplaten besteld met opgelegde cijfers en lettersAfbeelding

Afbeelding

GroetS,
HansAfbeelding

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » za 26 okt, 2024 17:14

De bijrijdersstoel heeft inmiddels een behoorlijke wasbeurt gekregen en is klaar om weer in het vet te worden gezet, wel nog even goed drogen.
Afbeelding
Eerst grondig geprobeerd met groene zeep maar kwam niet diep genoeg naar mijn zin dus een flacon maguire leathercleaner moest er komen. Ook dit middel was toch wel een paar keer nodig om voldoende vuil eruit te krijgen.
Afbeelding
Ik ben tot zover tevreden Afbeelding
Afbeelding
Ook het onderkantje laat niets te wensen overAfbeelding

GroetS,
Hans

Gebruikersavatar
TurboMarcus
Donateur
Donateur

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door TurboMarcus » zo 27 okt, 2024 9:57

Hallo Hans,

Wat leuk om te lezen dat je bij Niels uitgekomen bent, ben benieuwd hoe het er straks uitziet!

Gebruikersavatar
TurboMarcus
Donateur
Donateur

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door TurboMarcus » zo 27 okt, 2024 9:58

Hallo Hans,

Wat leuk om te lezen dat je bij Niels uitgekomen bent, ben benieuwd hoe het er straks uitziet!

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » zo 27 okt, 2024 19:25

Wij zijn ook erg benieuwd. De wasbeurt voor de bijrijdersstoel is al hoopgevend voor straks het totale plaatje

GroetS,
Hans

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Krizzie » di 29 okt, 2024 10:47

Worden ze meteen opnieuw gespannen? :oops:

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » di 29 okt, 2024 11:09

Wat bedoel je daar precies mee?
Bekleding gaat van de stoel af en gerepareerd waar nodig en nieuwe vulling waar nodig maar opnieuw spannen weet ik niet maar zal netjes worden denk ik zomaar

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Krizzie » di 29 okt, 2024 14:06

Dat er weer vorm in de stoel zit, zoals hier te zien.
Afbeelding

Zeker in warme klimaten laten de naden los waarmee de hoes gespannen zit. Dan krijg je een hele vlakke stoel. (Zoals bij jouw stoelen ook het geval is)

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » di 29 okt, 2024 16:12

Aha, duidelijk, zal denk ik niet gespannen worden. Ik wacht het af. 32 jaar oude zetels hoeven niet in nieuwstaat te zijn en mogen hun patina behouden.

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » wo 30 okt, 2024 16:44

Afbeelding
Sterretje opgelopen ergens onderweg Afbeelding
Laten checken bij Carglas en zijn ze gelijk maar aan de gang gegaanAfbeelding

GroetS,
Hans

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » di 05 nov, 2024 23:40

Palindroom?
Afbeelding

Plaats reactie