Hehe, Genoeg tijd gehad om aan de wagen te sleutelen, alleen te lui om wat op 't forum te posten maar hierbij!
Na wat getest met de airco (pomp volgooien met stikstof en kijken waar het lekt) bleek dat de slang vanaf de compressor naar de condensor lek was. Gelijk maar nieuwe condensor erbij besteld want die is kapotgegaan toen ik de slang van de condensor wilde draaiden

(even serieus, 95 euro voor een aircoslang? even normaal nou)
Gelijk maar koelvloeistof ook gespoeld, kwam me wat bruine meuk uit die radiator zetten dus na wat goed spoelen wat alles weer mooi schoon en kon ik 't systeem weer opvullen, even ontluchten en we waren er weer bij!
(Tijdens het ontluchten viel de auto meerdere keren zomaar uit, DI aan 't doodgaan?)
Gelijk ook maar een nieuw benzinefilter en interieurfilter erbij besteld want die moest toch gedaan worden en ik wil eigenlijk niet weten wat er in die tank zit..
Toen maar weer bezig met het ACC2 gebeuren, kaliberen laat nu (1) zien in 't scherm dus stekker eruit en doormeten. Interieurluchtsensor(ding) werkt en de waardes kloppen met wat er op 't grote boze internet staat, hetzelfde met de mengluchtsensor en de buitentempsensor doet 't ook nog. Kon de zonnesensor niet testen want daar kon ik niet bij

dus ik ga er maar even van uit dat dat de boosdoender is, ooit maar eens losmaken en doormeten..
Maar ik zag tijdens het loshalen van de ACC2 bak dat de bovenkant wat roest erop had en ik vond 't allemaal wat stinken (niet verbrand, echt naar muizenpis ofzo? beetje vis-achtige geur) dus ik haal dat plaatje los en ik zie dit:
Heb het spoor nog schoon kunnen maken, er zit een klein weerstandje dat nog wel weerstand dingen doet en ik heb overal nog connectiveit... Ik zal later vandaag even een foto maken van hoe ik 'm schoon heb gemaakt. Kans is vrij groot dat ik nog wat puntjes opnieuw moet solderen (en ik wil eigenlijk niet zien hoe het bord er aan de andere kant uit ziet..)
Na het schoonmaken heb ik de acc unit weer verbonden en aan de stroom gezet en hij blijkt het nog wel te doen, alleen dat irritante issue dat er alleen warme lucht uit komt op standje HI blijft er nog steeds